نمايش پست تنها
قديمي March 12th, 2011, 10:39   #2596
lastnight19
Senior Member
 
lastnight19's Avatar
 
تاريخ عضويت: Sep 2007
محل سكونت: چند کیلومتر اونور تر از خونمون
ارسالها: 4,312
تشکر: 2,703
تشکر از ايشان: 15,997 بار در 3,978 پست
lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)
ارسال پيغام بوسیله Yahoo به lastnight19
0

با قرارداد های موجود امکان پذیر است
ادامه روند سودآوری "فاذر" در سال 90
چندی پیش این شرکت از انجام توافقات اولیه اجرای EPC بویلرهای پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به مبلغ تقریبی 60 میلیون یورو خبر داد که شامل ساخت 18 بویلر می شود .

شرکت آذرآب سود سال 90 خود را 197 ريال عنوان کرده که 26 درصد رشد را نسبت به سال جاری نشان می دهد .

چندی پیش این شرکت از انجام توافقات اولیه اجرای EPC بویلرهای پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به مبلغ تقریبی 60 میلیون یورو خبر داد که شامل ساخت 18 بویلر می شود .

یک منبع آگاه در خصوص این پروژه به خبرنگار بورس نیوز گفت : مدت این قرارداد دوساله بوده و حاشیه سود آن 15 درصد است و به نظر می رسد حداقل حدود 13 میلیارد تومان سود به همراه داشته باشد در نتیجه سود هر سهم را حداقل 22 تومان تعدیل می کند .

این منبع درخصوص قرارداد جدید منعقد شده شرکت گفت : قرارداد پروژه ناردیس با ارزش 22 میلیون یورو شامل ساخت هشت بویلر است .

وی در پایان سخنان خود از یک قرارداد در حال انعقاد برای تأمین تجهیزات "فملی" در "فاذر" خبر داد .

در تماس های مکرری که برای پیگیری در خصوص صحت این قرارداد با مسئولین این شرکت داشتیم ، گفتگوی کوتاهی با کارمند امور مالی آن ترتیب دادیم که در ادامه آمده است.

قهقایی در خصوص پروژه ستاره خلیج فارس گفت : تفاهم نامه های این قرارداد امضاء شده و این پروژه در سال 90 اجرایی می شود . با توجه به اینکه در اجرای تمام پروژه ها مواد و تجهیرات لازم حرف اول را می زند ، پس از تأمین آنها این پروژه نیز اجرایی می شود .

وی در خصوص اثرات ناشی از تحریم ها برای تأمین تجهیزات مورد نیاز شرکت اذعان داشت : در سال های گذشته شرکت راهکارهایی پیدا کرده تا بتواند با این مشکل کنار آمده و مسلماً اقدامات لازم را انجام داده که اجرای این پروژه را پذیرفته است .

وی در خصوص سود حاصل از این پروژه در سال 90 گفت : سود ناشی از اجرای این پروژه دقیق مشخص نبوده و معلوم نیست چه سهمی از سود شرکت را به خود اختصاص دهد .

وی در ادامه افزود : زمانی که برنامه زمان بندی و بودجه این پروژه مشخص شود ، اطلاعات آن به بازار اعلام خواهد شد .

وی در پایان از قرارداد در حال انعقاد با "فملی" اظهار بی اطلاعی کرد و اذعان داشت : اگر قرارداد جدیدی در شرکت منعقد شود ، در بازار اخبار آن را منتشر خواهیم کرد و جز تعهدات مدیریت ما است که شفاف سازی کرده و به موقع این اطلاعات را در اختیار سازمان و بازار قرار دهیم .
__________________
دیگه چه خبر؟
lastnight19 آفلاين است پاسخ با نقل قول