نمايش پست تنها
قديمي September 22nd, 2010, 12:07   #2262
lastnight19
Senior Member
 
lastnight19's Avatar
 
تاريخ عضويت: Sep 2007
محل سكونت: چند کیلومتر اونور تر از خونمون
ارسالها: 4,312
تشکر: 2,703
تشکر از ايشان: 15,997 بار در 3,978 پست
lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)
ارسال پيغام بوسیله Yahoo به lastnight19
0

معاون مالی و اقتصادی فرآورده های نسوز آذر عنوان کرد :
یک امضاء تا اجرای پروژه 70 میلیاردی ذوب آهن اصفهان

در خصوص اخذ سند مالکیت زمین واحد دو شرکت و اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت : اخیراً با تصویب و ثبت این زمین در زمره شهرک های صنعتی ، تلاش می شود تا از طریق شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان ، سند قطعی آن اخذ شود.
شرکت فرآورده های نسوز آذر با احتساب 110 ريال سود نقدی در مجمع سالیانه اخیر خود ، طی دو هزار و 367 دفعه معامله در سال 89 با جهش خیر کننده ای موفق به کسب بازدهی بیش از 108 درصدی تا تاریخ 28 شهریور ماه جاری در بورس اوراق بهادار شده است .

بنابر گزارش بورس ؛ شرکت فرآورده های نسوز آذر در آمد هر سهم خود را برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه جاری با سرمایه یکصد میلیارد ريالی ، مبلغ 224 ريال بطور خالص پیش بینی نموده که در عملکرد واقعی سه ماهه اول سال جاری 12 ريال از آنرا محقق نموده است .

گفتنی است : علیرغم برگزاری مجمع عادی سالیانه اخیر شرکت فرآورده های نسوز آذر در تاریخ 12 تیر ماه جاری و تصویب صورت های مالی سال گذشته ، همچنان برخی سهامداران این شرکت در رابطه با عدم پرداخت سود سهام سال مالی 87 خود معترض و خواستار پاسخگویی شرکت علیرغم رشد سودآوری آن در ماههای اخیر هستند .

در همین ارتباط تاتایی ، معاون مالی و اقتصادی شرکت فرآورده های نسوز آذر در گفتگو با خبرنگار ما ، بر پرداخت 85 درصدی سود سهامداران حقیقی شرکت تا به امروز تأکید کرد و اظهار داشت : تا پایان سال مالی جاری سود سهام سال مالی 87 سهامدارانی که مالکیت 50 درصدی سهام شرکت را در اختیار دارند به طور کامل پرداخت خواهد شد .

وی در ادامه در خصوص دلیل اصلی عدم واریز سود سهامداران "کاذر" در مدت قانونی خود ، گفت : پرداخت حجم وسیعی از معوقات سود پرداختی سهامداران طی سالهای مالی 83 تا 86 و تسویه کامل آنها در کنار هزینه های ناشی از تأمین مواد اولیه و سربار تولید ، باعث تضعیف نقدینگی در اختیار شرکت شده و از اینرو با توجه به حجم بالای سود پرداختی در سال مالی 87 ، واریز آن به حساب های سهامداران با کمی تعلل صورت گرفته است .

این مقام مسئول در شرکت فرآورده های نسوز آذر ، به پوشش پایین EPS پیش بینی شده این شرکت در سه ماهه اول سال مالی جاری نیز اشاره کرد و افزود : فصلی بودن بازار فروش برخی از محصولات تولیدی شرکت و تقاضای محدود خریداران در ماههای ابتدایی سال ، عمده ترین دلیل تحقق این امر در عملکرد واقعی منتهی به پایان خرداد ماه جاری می باشد کما اینکه با تحقق پیش بینی ها در عملکرد های مالی شش ماهه و 9 ماهه شرکت هیچ گونه عقب ماندگی نسبت به بودجه دیده شده اتفاق نخواهد افتاد.

وی با پیش بینی احتمال تعدیل مثبت سود پیش بینی شده "کاذر" تا پایان سال مالی جاری ، در ادامه این گفتگو عمده ترین قراردادهایی که می توانند از حاشیه سود مناسبی برای شرکت برخوردار باشند را برشمرد و تصریح کرد : امضاء نهایی اجرای پروژه پاتیل شرکت ذوب آهن اصفهان در مراحل پایانی خود بوده و علاوه بر این ، قراردادهای صورت گرفته با شرکت های فولاد خوزستان و فولاد خراسان نیز همانند روال گذشته همچنان پا برجاست .

تاتایی همچنین در خصوص اخذ سند مالکیت زمین واحد دو شرکت و اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت : اخیراً با تصویب و ثبت این زمین در زمره شهرک های صنعتی ، تلاش می شود تا از طریق شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان ، سند قطعی آن اخذ شود.

در پایان شایان ذکر است بنا به برخی شنیده ها شرکت فرآورده های نسوز آذر قراردادهای جدیدی با سه شرکت ذوب آهن اصفهان (به ارزش هفتاد میلیارد ریال) ، فولاد خوزستان و فولاد خراسان به ارزش کلی تقریباً ده میلیارد تومان منعقد نموده که از حاشیه سودی در حدود 60 درصد برخوردار است .
__________________
دیگه چه خبر؟
lastnight19 آفلاين است پاسخ با نقل قول