نمايش پست تنها
قديمي May 25th, 2010, 09:10   #1228
lastnight19
Senior Member
 
lastnight19's Avatar
 
تاريخ عضويت: Sep 2007
محل سكونت: چند کیلومتر اونور تر از خونمون
ارسالها: 4,312
تشکر: 2,703
تشکر از ايشان: 15,997 بار در 3,978 پست
lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)
ارسال پيغام بوسیله Yahoo به lastnight19
0

اجرای دو طرح توسعه در طی سال 89

با توجه به برنامه افزایش سرمایه در برگزاری هم زمان مجمع عادی و فوق العاده شرکت تولی پرس در نیمه خرداد ماه سال جاری امیدواریم که طرح های در پیش رو را طی سال جاری جامۀ عمل بپوشانیم .
بنا بر اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار شرکت تولی پرس درآمد هر سهم پس از کسر مالیات خود را با سرمایه 200 هزار میلیون ريالی با 2 درصد کاهش نسبت به سال مالی گذشته ، مبلغ 553 ريال به طور خالص برای پایان سال مالی منتهی به اسفند ماه 89 پیش بینی نموده است .

در همین رابطه ، وجدانی مدیر مالی شرکت تولی پرس در گفتگو با فرابورس ضمن اعلام پیش بینی محتاطانه EPS شرکت تولی پرس در سال مالی 89 ، گفت : با حذف یارانه های مواد اولیه و همچنین گسترش تخفیفات مختلف شرکت های رقابت کننده در شرایط کنونی ، بازار فروش محصولات این شرکت را به شدت رقابتی نموده است.

وی ادامه داد : این وضعیت در حالی است که قیمت مواد اولیه گرانتر شده ولی در مقابل قیمت فروش محصولات شرکت متناسب با آن افزایش نیافته است .

وجدانی ، ایجاد تعادل میان قیمت تمام شده و فروش شرکت را اجتناب ناپذیر خواند و گفت : بنا داریم با هماهنگی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، قیمت برخی محصولات شرکت مورد تجدید نظر قرار گیرد که در صورت شامل نشدن تعزیرات حکومتی در این زمینه ، سود هر سهم شرکت تأمین و حتی تعدیل مثبت سود نیز دور از دسترس نباشد .

این مقام مسئول در شرکت تولی پرس با اشاره به پیش بینی صادرات 60 هزار تنی محصولات در سال جاری ، از کشورهای عراق ، افغانستان ، پاکستان و آذربایجان به عنوان وارد کننده محصولات این شرکت نام برد و در خصوص تأمین مواد اولیه مصرفی گفت : با توجه به واردات 60 درصدی مواد اولیه توسط شرکت تولی پرس ، تمهیداتی در شرکت پیش بینی شده که به لحاظ نوسانات نرخ ارز با مشکل مواجه نشویم .

به گفته وجدانی افزایش مقداری فروش نسبت به سال گذشته موجب رشد سود عملیاتی در سال مالی 89 خواهد بود و در عین حال از تولید محصولات جدیدی همچون مایع لباسشویی در سبد محصولات این شرکت در طی سال جاری خبر داد .

وجدانی حذف کارمزد صادارت بواسطه منحل شدن شرکت پایور از زیر مجموعه شرکت تولی پرس را به مثابه کاهش هزینه های عملیاتی شرکت دانست و در خصوص پیش بینی هزینه های مالی در سال جاری گفت : بنا بر استراتژی شرکت مبنی بر ایجاد تعادل در دریافت تسهیلات بانکی به سمت کاهش هزینه های مالی در سال جاری و پرداخت وام های دریافتی در سال های گذشته پیش می رویم .

وی ایجاد تغییرات اساسی در واحد های سولفورکس و نصب دستگاههای جدید و همچنین دستگاه کنترل و اندازه گیری پودر شوینده را به عنوان اصلی ترین طرح های توسعه شرکت خواند و افزود : با توجه به برنامه افزایش سرمایه در برگزاری هم زمان مجمع عادی و فوق العاده شرکت تولی پرس در نیمه خرداد ماه سال جاری امیدواریم که طرح های در پیش رو را طی سال جاری جامۀ عمل بپوشانیم .

وجدانی به تحقق بیش از 100 درصدی پیش بینی سود سال مالی گذشته اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد 42 تومان سود جهت تقسیم در مجمع آتی میان سهامداران پیشنهاد شود .
__________________
دیگه چه خبر؟
lastnight19 آفلاين است پاسخ با نقل قول
3 تشکر کننده از lastnight19: