نمايش پست تنها
قديمي May 19th, 2009, 10:29   #1331
Reza
مدیر سایت
 
تاريخ عضويت: Feb 2004
ارسالها: 2,332
تشکر: 392
تشکر از ايشان: 10,983 بار در 1,010 پست
Reza امتياز غيرفعال است
0

نقل قول:
نوشته اصلي بوسيله lastnight19 نمايش نوشته ها
بنظر من بزرگترین مقصر این بحثها و مشکلات اول از همه آقا رضا بعد بقیه مدیران سایت هستند، درسته بعضی ها افراطی برخورد می کنند و بعضی ها هم توهین آمیز ولی ریشه مشکلات از طرف مدیران هست ولاغیر.

چرا تقصیر آقا رضا هست؟

به این دلیل که ایشون در قوانین ذکر فرمودند که بحث مذهبی و سیاسی ممنوع، ولی اگر آقای X بیاد در مورد خدا و پیغمبر (مطابق قوانین جمهوری اسلامی) پست بزنه پستش پاک نمی شه ولی اگر من بیام یه پست مخالف قوانین جمهوری اسلامی بزنم پستم پاک می شه، چرا؟

مگه آقا که موافق قوانین نظام پست زده بحثش مذهبی نبوده ولی مال من که خلاف قوانین نظام بوده بحثم مذهبی بوده؟

توی تاپیک پوزینشهای بلومبرگی بعنوان مثال روز عید غدیر خم یا هر مراسم مذهبی چند نفر خاص می یان و چند تا پست تبریک و تهنیت و تسلیت می زنن، چرا؟ مگه اونجا اولاً تاپیک تسلیت و تبریک هست؟ مگه بحث مذهبی ممنوع نیست؟ پس چرا اونها می یان اونجا این پست ها رو می زنن و هیچکس اعتراضی نمی کنه؟
. . .
احتمالا بطور خلاصه انتقاد شما این است: "اینکه چه مواردی بحث سیاسی و مذهبی محسوب می شوند و چه مواردی بحث سیاسی و مذهبی تلقی نمی شوند، مشخص و شفاف نیست و در این موارد سلیقه ای عمل می شود.".

سوال: آیا اگر شخصی در ابتدای پست نوشت: "به نام خدا" باید این قسمت از پستش را حذف کنیم؟ اگر نوشت "به نام . . ." چطور؟ آیا باید یا هر دو را حذف کنیم و یا هیچکدام را حذف نکنیم؟

آیا شما برای تعیین حد و حدود و همچنین شفاف شدن مصداق ها برای جلوگیری از اعمال سلیقه شخصی، پیشنهاد مشخصی دارید؟
(فرض کنید شما می خواهید قوانین سایت را بنویسید. چطور در چند سطر این مورد را توضیح می دهید؟)
Reza آفلاين است پاسخ با نقل قول
3 تشکر کننده از Reza: