نمايش پست تنها
قديمي May 19th, 2009, 02:14   #1326
farari
Senior Member
 
farari's Avatar
 
تاريخ عضويت: Oct 2008
محل سكونت: لب دریای کبود
ارسالها: 222
تشکر: 582
تشکر از ايشان: 655 بار در 227 پست
farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)
0

نقل قول:
نوشته اصلي بوسيله Meysam Piri نمايش نوشته ها
سلام جناب فراری

مطالب را به صورت کامل خوانده ام .من حکم به انحلال مشکل ندادم فکر می کنم عرایض بنده واضح بود من گفتم اگر کسی با قوانین سایت و حضور در آن مشکل دارد برای خود سایتی تاسیس کرده و هر طور می پسندد آن را مدیریت کند.

خیلی از حقوقی که ما در اینجا به دنبالش هستیم آنهایی است که در جامعه هیچ تلاشی برای احراز آنها نکرده ایم این سخن من نیست گواه سخنم شرایط عمومی جامعه و افرادی است که هر روز از مقابلم در خیابان رد می شوند.

بحث کلی بنده بر سر این است که اساسا این یک سایت است با قوانین وضع شده مشخص ،امیدوارم روزی برسد که دوستداران آزادی بیان و اندیشه برای احقاق حق از دست رفته خود در جامعه تلاش کنند چون تا به حال که شاهد چنین موردی به صورت گسترده نبوده ام.

بگذاریم سایت سرمایه نفس بکشد آن را به محل خواسته ها و سلایق شخصی مان تبدیل نکنیم.

سلام از شاگردان است که گر یادشان رود سلام استاد، عرق جبین نهد روی پیشانی شاگرد

اگر منکر فعالیت های اجتماعی هستید بنده سایتها و اشخاص ارایه خواهم داد وکر موسسات و ....خواهم برد
اما اگر دنبال دیدن نتیجه این فعالیت ها هستید باید بگویم حرکت های آهسته هستند که مانا و جاودان خواهند شد در اینجا مثال نمی آورم اما گر خواستید قصه ها دارم از آن................

اتفاقا قوانین محترم است و حتی اگر مخالف آن باشیم ملزم به رعایت آن هستیم اما چگونه امکان دارد که حداقل ها هم زیر پا نهاده شود حتی بدتر از قوانین بنیادی را رحم نمی نمایید.بنده به جز در این تاپیک در تاپیک های عمومی اندازه انگشتان یک دست هم ننوشته ام اما قصد ما هم نفس است آنهم در هوای آزاد نه ابراز خواست های شخصی .کسی نگفت که سرمایه شود مامن افلاطونی چانه زنی بر سر حداقلهایی پایین تر از قوانین وب است...........
__________________
خاکستری از تو بر جای ماند ای آتش بی نوا.......
farari آفلاين است پاسخ با نقل قول
تشکر کننده از farari: