نمايش پست تنها
قديمي May 19th, 2009, 01:33   #1321
Meysam Piri
مسئول تالار "روان‌شناسی در معامله‌گری"
 
Meysam Piri's Avatar
 
تاريخ عضويت: Jun 2007
محل سكونت: تهران
ارسالها: 1,097
تشکر: 1,053
تشکر از ايشان: 4,889 بار در 891 پست
Meysam Piri (سطح 5)Meysam Piri (سطح 5)Meysam Piri (سطح 5)Meysam Piri (سطح 5)Meysam Piri (سطح 5)Meysam Piri (سطح 5)Meysam Piri (سطح 5)Meysam Piri (سطح 5)Meysam Piri (سطح 5)Meysam Piri (سطح 5)Meysam Piri (سطح 5)
ارسال پيغام بوسیله Yahoo به Meysam Piri
0

سلام و عرض احترام خدمت آقا رضای عزیز و همه دوستان سرمایه

بی مقدمه به اصل موضوع می پردازم:


مدتهاست یکی از دغدغه های شخصی خود من وجود مسایل جانبی و غیر تخصصی و عدم توجه به پستهای مفید و تخصصی است.

اما آیا مثلا من نوعی می توانم دیگر کاربران را مجبور کنم که به سمت پستهای تخصصی گرایش پیدا کنند؟ مسلما خیر .تا زمانی که هر یک از ما وجود یک فعالیت را در اموری که انجام می دهیم مفید می دانیم نظرات دیگر تاثیری بر اعمال ما نخواهد داشت.

پس تا اینجا می توان گفت که استفاده از تالارهای تخصصی یا غیر تخصصی یک امر کاملا اختیاری است.

در هر سایتی برای جلوگیری از هرج و مرج قوانینی وضع می شود که نظم را بر فضای موجود حاکم کند.این یک نمونه کوچک شده از اجتماعی است که در آن زندگی می کنیم.

برخی از قوانین جامعه مطابق میل ما و برخی مخالف میل و نظر ماست ، درصد مخالفت و موافقت هر کدام از ما با این قوانین وضع شده متفاوت است، اما با این وجود همه ما به زندگی با این قوانین که وضعشان نکرده ایم ادامه می دهیم.

وقتی در جامعه ای با این وسعت و بزرگی قوانین را قبول می کنیم و با آنها زندگی می کنیم برای من جای تعجب است که چگونه در سایت به این کوچکی تحمل و اجرای قوانین تا این اندازه مشکل است.


به این نکته نیز توجه داشته باشیم که آقا رضا یک نفر است هر کدام از ما نظری می دهیم و معتقدیم که نظر ما درست است و نظر دیگری نادرست ،هر کدام هم دلایلی بر درستی ادعای خود می آوریم .انتخاب آقا رضا چه چیزی باید باشد که همه راضی و خشنود باشند؟

مسلما با هر انتخابی عده ای ناراضی به وجود می آید ،ولی متاسفانه کار افراد ناراضی از انتقاد فراتر می رود و اشخاص را نشانه می گیرد!!!

خودمن از مخالفان صد در صد تالارهای غیر تخصصی از هر نوع هستم دو راه حل برای من و کسانی مانند من وجود دارد :
1. یک سایت برای خودمان راه اندازی کنیم و هر کاری دوست داریم انجام دهیم .در چنین سایتی می توانیم هر مطلبی را به هر صورتی دوست داریم بنویسیم و با این کار از شخص دیگری مایه نگذاشته ایم.
این که یک آی دی جعلی درست کنیم و توقع داشته باشیم هر چیزی که می گوییم نمایش داده شود فکر نمی کنم گزینه مناسبی باشد.

2. در این سایت بمانیم و به قوانینش احترام بگذاریم .
قوانین مشخص است و اگر چنین تاپیکی وجود دارد از حسن نیت رضای عزیز است.

در طول مدتی که در سرمایه بودم به کرات شاهد این مساله بودم که افراد فراوانی در پشت آی دی ناشناس به راحتی به ایشان توهین می کنند و ایشان با بزرگواری و متانت پاسخ می دهند.

کمی به خودمان بیاییم ،خیلی ها هستند که دوست دارند سرمایه تمام شود ، سرمایه ***** شود و با انواع و اقسام دردسر سازی ها از هیچ کوششی فرو گذار نمی کنند.

حداقل اگر کمکی به مدیر سایت نمی کنیم باری بر دوشش اضافه نکنیم .امیدوارم روزی همه ما به دور از این مسایل در محیطی دوستانه به بحث راجع به کار خودمان بپردازیم نه.......


با احترام
__________________
به جای تمرکز روی پول به ساختار بازار توجه کنید
Meysam Piri آفلاين است پاسخ با نقل قول