نمايش پست تنها
قديمي May 18th, 2009, 21:08   #1274
farari
Senior Member
 
farari's Avatar
 
تاريخ عضويت: Oct 2008
محل سكونت: لب دریای کبود
ارسالها: 222
تشکر: 582
تشکر از ايشان: 655 بار در 227 پست
farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)
0

نقل قول:
نوشته اصلي بوسيله Reza نمايش نوشته ها
با سلام

اگر مشکل اصلی همان است که با شماره (۱) مشخص کردم، راه حل این کار ساده است. شما در انتهای هر روز لینک پستهایی که در حمایت از دولت درج شده را برای من ارسال کنید. تمام آنها را پاک می کنم.

در مورد (۲): یکی از دلایلی که بسیاری از بزرگان از سایت خداحافظی کردند، بر خلاف ادعای برخی افراد سانسور مطالب سیاسی و مذهبی نبوده، بلکه حاکم شدن جو غیر تخصصی و افزایش بحثهای حاشیه ای در مقایسه با مطالب فنی بوده است. متاسفانه این روند هنوز هم ادامه دارد. بطوری که کم کم به این نتیجه می رسم که تنها راه حل قطعی، مسدود کردن تالارهای غیر تخصصی است. اگر تا چند روز آینده به نتیجه مشخصی نرسیم، ناچار به این کار هستم.
(۱) خوشم آمد رو دستی خوردم.اتفاقا اگر شما پشتیبان مدیر معرفی شده جدید باشید_همان که گفتم _ دسته موافقان دولت اهل اعتراض نیستند آنها به اشخاص احترام می گذارند واهل جمله های بی ارزشی مانند دموکراسی نیستند.آنها محو شخصیت کاریزمای شما هستند واین موضوع تا حدودی حل می شود.بخدا قسم این جمله توهین نیست

(۲)من دلیل خروج قدیمی ها را نمیدانم اما در آن تاپیک خداحافظی علت دیگری ذکر کرده اند اما بعضی از آن قدیمی ها فقط در تاپیک عمومی چرخ می زنند نام ببرم؟

منم و یک پیشنهاد نخواستید پاره اش کنید اعتراضی نیست......
__________________
خاکستری از تو بر جای ماند ای آتش بی نوا.......
farari آفلاين است پاسخ با نقل قول