نمايش پست تنها
قديمي May 18th, 2009, 20:42   #1270
farari
Senior Member
 
farari's Avatar
 
تاريخ عضويت: Oct 2008
محل سكونت: لب دریای کبود
ارسالها: 222
تشکر: 582
تشکر از ايشان: 655 بار در 227 پست
farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)farari (سطح 3)
0

نقل قول:
نوشته اصلي بوسيله Sohrab_K نمايش نوشته ها
جناب فراری عزیز ...

به خداوندی خدا بنده هم از رفتن جناب آلبرتینی دلرنجم . و مطمئنم قریب به اتفاق دوستان هم همینطور . ایشون واقعا برای سایت وزنه ای بودند و هستند .

اما ... به جای این پستهای تکراری و هدر دادن وقت و انرژِی خودتان و سایر دوستان ( ببخشید صریح عرض میکنم : بازی با کلمات ... ) ، آیا راهکاری برای حل موضوع سراغ دارید ؟

لطفا اگر صحبتی هست صریح و واضح باشه و نه تمثیل گونه که احتمال سوء برداشتهای احتمالی هم صفر بشه .

اینطوری فکر میکنم به نتیجه بهتری میرسیم .

مجددا عرض میکنم که شخصا خیلی مشتاق هستم راه حل پیشنهادی شما رو واضح و صریح بدونم .
اول راهکار حل موضوع به مدیریت بسته است که به جای بستن تاپیک ها مدیریت آن قسمت ها را گونه ای دیگر اداره نماید .من که گفته بودم هم می پذیرم (ارایه ایده) هم راهکار می دهم.نخواندید؟

دوم ما دو دسته داریم به جز بی طرف ها.یکدسته منتقدان دولت و دسته دوم موافقان دولت.تاپیک مذکور در دست موافقان دولت است بدون شک تمامی این دوستان به تمام قوانین اعمال پست پایبندند و نیازی به حذف پست هایشان نیست راجع به نقل اخبار.اما دسته دیگر منتقدان هستند که بیشترین حذف دامن این گروه را گرفته است مدیریت این تاپیک و اینگونه مطالب بحث برانگیز را به یکی از کسانی که این گروه معرفی می نمایند اعطا کنید و درضمن قوانین بنیادی را رعایت نماید با اغماض کمتر و احساس را کمتر دخیل دهد.و گر مدیریت کم کاری نمود حق اعتراض برای بیش از ده رای باشد.من کامل می توانم توضیح دهم در مورد جزییات.

سوم-اشخاص زیادی هستند که وزن زیادی در سایت دارند که نزدیک به مستقل ها هستند مثل بابا بهزاد.کندل تریدر و خیلی های دیگر و کارهایشان احساسی نیست مقبول هردوطرف هم هستند اگر وقت دارند این پست به آنان واگذار شود که بعید است قبول نمایند.باز هم ایده می شود داد..........


سهراب جان گر قصد بنده بازی با کلمات است بشکند این دست...............
__________________
خاکستری از تو بر جای ماند ای آتش بی نوا.......
farari آفلاين است پاسخ با نقل قول
تشکر کننده از farari: