نمايش پست تنها
قديمي May 18th, 2009, 20:23   #1265
Sohrab_K
Senior Member
 
تاريخ عضويت: May 2008
ارسالها: 367
تشکر: 248
تشکر از ايشان: 660 بار در 253 پست
Sohrab_K (سطح 1)Sohrab_K (سطح 1)Sohrab_K (سطح 1)Sohrab_K (سطح 1)Sohrab_K (سطح 1)
0

نقل قول:
نوشته اصلي بوسيله farari نمايش نوشته ها
در جای جای زندگیمان ما اشخاص زیادی را دیده ایم و خواهیم دید که از جایگاه مردان در قدرت سوء استفاده کرده اند.سن من در سایت به دور دست ها قد نمی دهد که قصد اظهار نظر داشته باشم چه اگر هم قد میداد احتمالا در جایگاهش نبودم.اما در یادداشت های شما هم چیزی جز صداقت ندید ه ام _در آن مواردی که مربوط به بازپس گیری حقوق است - بنده از اینکه بتوانیم با هم سخن بگوییم چه مخالف و چه موافق شاد که می شوم هیچ،بال هم در خواهم آورد.

صد البته در حق آلبرتینی در مورد حذف پستش جفا شد اما در اینکه آلبرتینی چرا بازنگشت بیشتر به ما برمی گردد که به جای طلب حق به سکوت بسنده می کنیم .خاموش می شویم بی انکه بدانیم همین قانون حتی با سخت ترین شرایطش ارزشش را دارد که جاهایی سوی حق از آن استنباط شود و اندکی روی ان چانه بزنیم.من کاری ندارم که به انتقادات بلو ایراد می گیرند و قلمش را تند می دانند و دفاعی هم نمی کنم.اما در هنگام خداحافظی هم نتوانست شاهد این باشد که حقی ضایع شود و جایی سکوت کند.حتی اگر پستش حذف هم گردد ادامه می دهد.این جای خالی کوچ های پیاپی است شاید روشش را دوستان نپسندند اما دست کم روشی دارد روشی بهتر از سکوت.

خطاب من به دوستانم است که ناله می نمایند بر دیکتاتوری؟یکبار از خود بپرسند من چه کردم؟نه اینکه از جان مایه گذارند ابدا منظورم این نیست.مگر نه اینکه گاندی با شاخه گلی هند امروزی را به ارمغان آورد؟چندبار در زندگیمان با کسی که قصد تقدیم شاخه گل را داشت همراه شدیم؟

همین قانونی که موجب کوچ نخبگان ایرانی شد،اما آیا موجب کوچ همه گردید ؟آیا همه سکوت کردند؟ابدا نمی خواهم بحث را سیاسی کنم اما می خواهم بگویم در دل شدیدترین قوانین راهی برای ما باز است خصوصا قانونی که چیزی جز تفسیر نیست.

امیدوارم بحث به سرانجامی رسد سرانجامی که اگر خوش هم نباشد دست کم برای ما به ارمغان بیاورد تحمل مخالف را.
جناب فراری عزیز ...

به خداوندی خدا بنده هم از رفتن جناب آلبرتینی دلرنجم . و مطمئنم قریب به اتفاق دوستان هم همینطور . ایشون واقعا برای سایت وزنه ای بودند و هستند .

اما ... به جای این پستهای تکراری ، آیا راهکاری برای حل موضوع سراغ دارید ؟

لطفا اگر صحبتی هست صریح و واضح باشه و نه تمثیل گونه که احتمال سوء برداشتهای احتمالی هم صفر بشه .

اینطوری فکر میکنم به نتیجه بهتری میرسیم .

مجددا عرض میکنم که شخصا خیلی مشتاق هستم راه حل پیشنهادی شما رو واضح و صریح بدونم .
Sohrab_K آفلاين است پاسخ با نقل قول
تشکر کننده از Sohrab_K: