نمايش پست تنها
قديمي May 17th, 2009, 14:55   #1170
hoseintaheri
Senior Member
 
hoseintaheri's Avatar
 
تاريخ عضويت: Jan 2008
محل سكونت: سایت سرمایه
ارسالها: 337
تشکر: 356
تشکر از ايشان: 2,022 بار در 587 پست
hoseintaheri (سطح 7)hoseintaheri (سطح 7)hoseintaheri (سطح 7)hoseintaheri (سطح 7)hoseintaheri (سطح 7)hoseintaheri (سطح 7)hoseintaheri (سطح 7)hoseintaheri (سطح 7)hoseintaheri (سطح 7)hoseintaheri (سطح 7)hoseintaheri (سطح 7)
0

نقل قول:
نوشته اصلي بوسيله farari نمايش نوشته ها
قصد من جدال نیست که شرط خرد هم نیست!

آن عده نه مظلوم نمایی کرده اند و نه اهل مظلوم نمایی هستند ستاره هایی هستن که گر روزی هنگامه درخشش داشته باشند بعید می دانم قدرت خیره شدن به آسمان ها را داشته باشید ز فروغ و درخشندگیشان..

فراکسیون اکثریتی نیز در کار نیست که فراکسیون چیزی جز حرکات یک پارچه نیست اتفاقا مشکل از همینجا شروع می شود .آدم های زیادی پیدا شده اند که هم اندیشه اند حتی اگر منور الفکر هم نباشند به تمام قوانین انسانی پایبندند و در این نکته همداستانند که حریم انسانی گرانمایه و محترم است.

اینجا سخن از ژست نیست سخن از حقیقت است که یادمان نرود اولین اعتراض ها را دوستانی شروع کردند که از بسته شدن سایت نگران بودند و حالا می تازند و ما هم که خرده ای نگرفته ایم بل ضعف را از خود می دانیم و نیش نقد را بر خود می کشیم تا شما.

اما شما بتازید چون سربازان اسکندر و درست است که آریو برزن ها جان خواهند باخت اما سورنا نام سردار دلیر ارد بزرگ است همانی که سر از بدن کراسوس رومی جدا نمود تا هیچگاه هیچ حریمی را خدشه دار ننمایند. بتازید اما من صدای فریادهای سورنا را می شنوم شما چطور؟
اول سلام بعدا کلام
فکر نمیکنید یک مقدار زیادی احساساتی شدید؟
ما برای شما از همچین تمثیلهایی استفاده کرده ایم که شما از این تمثیلهای اهانت بار استفاده میکنید؟
این هم از صفات ستارگان درخشان است؟ وقتی به قوانین ساده یک فروم پایبند نیستند چگونه به قوانین انسانی پایبند هستند؟ نکته سر همین حریم انسانی بود که چرا با اعمال سلیقه ی شخصی و اصرار بر قرار دادن اخبار از سایتهای مشکل داراحتمال مسدود شدن سایت را افزایش داده و به حقوق کسانی که از سایت استفاده تخصصی میکنند بی اعتنایی میکنند.
چقدر انسان دوستانه بود که مار را با سفاکان مقایسه کردید و خودتان را با فرشتگان.
البته چشممان از نور این ستاره ی ادب و احترام کور گردید.
بشخصه این بحث رو ادامه نمیدهم
__________________
و سرانجام خدا مغلوب انسان شد

آخرین ويرايش توسط hoseintaheri در May 17th, 2009 و ساعت 14:59 دليل: اضافه کردن جمله ی پایانی
hoseintaheri آفلاين است پاسخ با نقل قول
2 تشکر کننده از hoseintaheri: