نمايش پست تنها
قديمي December 20th, 2008, 16:20   #317
vahidrock
Senior Member
 
vahidrock's Avatar
 
تاريخ عضويت: Jan 2008
محل سكونت: رشت
ارسالها: 1,824
تشکر: 1,852
تشکر از ايشان: 7,855 بار در 1,626 پست
vahidrock (سطح 7)vahidrock (سطح 7)vahidrock (سطح 7)vahidrock (سطح 7)vahidrock (سطح 7)vahidrock (سطح 7)vahidrock (سطح 7)vahidrock (سطح 7)vahidrock (سطح 7)vahidrock (سطح 7)vahidrock (سطح 7)
ارسال پيغام بوسیله Yahoo به vahidrock
پیشنهاد

0

درود به همه دوستان

ما قبلا ثبت نام کردیم ولی نمیدونم خبری نشده یا شده و ما نمیدونیم؟
در ضمن من هم با دوستان موافقم شرکت کننده ها زیادند و جایزه کم ، بهتر نیست یه تجدید نظری بشه آخه استقبال زیادی شده.
یه نظر دیگه هم دارم برای مسوولین برگزاری این مسابقات از آنجایی که کار پسندیده ایی آغاز شده و با توجه به اینکه خیلیها حمایت کردند و در این مسابقه شرکت میکنند تداوم چنین عملی نتایج خوبی بدنبال خواهد داشت.
تازه کارهایی مثل ما میتونند خارج از موارد غیر منطقی که در معاملات دمو بدون هدف حاکم هست ، به یک رقابت جدی و جذاب بپردازند افرادی که سیستمی برای ارائه دارند براحتی آنرا محک میزنند و اگر مایل بودند آنرا تشریح میکنند.
در هر حال ایجاد چنین فضاهای سالمی بدور از هر گونه ادعایی در نهایت منجر به معرفی کاربرهایی خواهد شد که در واقع حرفی برای گفتن دارند البته بعضی اعتقاد دارند که شاید معاملات بر حسب شانس انجام شده باشد یا بدون در نظر گرفتن مدیریت سرمایه ولی به عقیده من با تحلیل سیستم به کار گرفته شده میتوان براحتی این موارد را بدست آورد.

در پایان از مسوولین محترم سایت سرمایه و شرکتهایی که چنین مسابقاتی را تدارک میبینند نهایت تشکر را دارم و امیدوارم این حرکت نیمه کاره رها نشود ......
__________________
"پیش از آنکه برنده باشیم باید بازنده باشیم....."
vahidrock آفلاين است