نمايش پست تنها
قديمي November 14th, 2008, 20:47   #13
reza398
Member
 
تاريخ عضويت: Jun 2005
ارسالها: 56
تشکر: 33
تشکر از ايشان: 41 بار در 22 پست
reza398 (سطح 0)
0

سلام دوستان
با وجود اينكه من تا به حال به صورت خيلي حرفه اي در بورس ايران كار نكرده ام اما با نظر شما در مورد بررسي بورس و فعاليت بيشتر در آن كاملا موافقم .
من فكر ميكنم فاركس و بورسهاي بين المللي به اين دليل قابل تحليل و برسي هستند كه تعداد سرمايه گذاران در آنها بيشتر است . اگر تعداد سرمايه گذاران در بورس تهران نيز افزايش قابل ملاحظه يابد ، وضعيت بهتر ميشود .

مورد بعد اينكه آيا فكر نميكنيد سرمايه گذاري در بورس ايران از لحاظ اخلاقي و انساني بهتر است ؟ ما با اينكار فعاليت اقتصادي در كشور خودمان را رونق ميدهيم و صنعت خودمان را حمايت ميكنيم . آيا فقط بايد به سود خودمان توجه كنيم ؟ آيا سود بردن فقط همان پول درآوردن است ؟ تا كي بايد بگوييم ايراني ها خودشان آفت خودشان هستند و از همديگر حمايت نميكنند ؟ آيا براي نجات اقتصاد و بورسمان بايد دنبال يك سوپرمن باشيم يا خودمان بالاخره يه كاري انجام بديم ؟ هر چند خيلي خيلي جزيي . پس بياييد براي يكبار هم كه شده خودمان از خودمان حمايت كنيم !!!

جناب PitchForker من از طرح شما حمايت ميكنم و با وجود قدرت علمي و عملي و زمان كمي كه دارم در خدمت شما هستم . فقط بياييد دلسرد نشويم . چرا در فاركس هزار بار سعي ميكنيم و شكست ميخوريم و باز هم سعي ميكنيم ؟ بياييم در بورس خودمان هم همينكار را بكنيم . كمك به يكديگر در بورس تهران در حقيقت كمك به خودمان است .

در بورس ما مشكلات بسيار زياد است ،‌ ديتا نداريم ، تحليل نميتوان كرد و .... كه همگي درست است . ولي به نظر من با سعي و تلاش بالاخره راهش را پيدا ميكنيم . همين الان هم من كساني را سراغ دارم كه در حال سود بردن از اين بورس هستند و هيچ رانت و ... اي هم ندارند . پس ما هم بايد بتوانيم فقط بايد سعي كنيم و دنبال لقمه آماده نباشيم . يك دست صدا ندارد اما اگر به هم كمك كنيم و گروهي كار كنيم حتما به يه جاهايي ميرسيم .

و اما در مورد نظرات دلسرد كننده : با احترام كامل به نظرات همه دوستان و تشكر از آنها بايد بگويم كه حتي در تالارهاي فاركس هم بسياري افراد را ميبينم كه بسيار نا اميدانه در مورد فاركس صحبت ميكنند ، اگر در همين تالارهاي بورسي هم بگرديد بسياري از افراد بسيار اميدوارانه صحبت ميكنند . پس بهتر است دلسرد نشويم و شروع كنيم ( يا بهتر است بگوييم ادامه دهيم ) .

شايد در بورس تهران به اندازه فاركس و ... سود نباشد ، اما در آن چيزهايي هست كه در فاركس و ... نيست از جمله :
1-) ريسك پايينتر در بورس تهران نسبت به فاركس و ...
2-) آرامش بيشتر به دليل تلاطم كمتر
3-) قابليت اعتماد بسيار بالاتر به بروكرها نسبت به بروكرهاي فاركس و ....
4-) عدم از دست رفتن يكباره كل سرمايه به دليل تحريم و .... و بالا كشيده شدن پول به وسيله بروكر
5-) پيشرفت روزافزون به دليل خصوصي سازي گسترده در ايران
و .......

اميدوارم سر دوستان را خيلي درد نياورده باشم ولي كلام آخر اينكه من شخصا به دليل اينكه آقاي مكارم نظر منفي نسبت به فاركس دارند و آنرا صحيح نميدانند تصميم گرفته ام در بورس فعاليت بيشتري داشته باشم و اميدوارم با كمك دوستاني مانند جناب PitchForker در اين راستا پيشرفت كنم .

نظرات بالا فقط نظرات شخصي من بود و اميدوارم كسي را ناراحت نكرده باشم و مطمئنا مخالفان بسياري با نظرات من در اين انجمن وجود دارند كه به نظر همگي آنها احترام ميگذارم .

به اميد موفقيت دوستان از جمله جناب PitchForker با اين فكر خوب و شروع خوبشان .

آخرین ويرايش توسط reza398 در November 14th, 2008 و ساعت 20:53
reza398 آفلاين است پاسخ با نقل قول
2 تشکر کننده از reza398: