نمايش پست تنها
قديمي September 8th, 2008, 20:34   #152
وحید درزی
مسئول سابق ماهنامه سرمایه
 
وحید درزی's Avatar
 
تاريخ عضويت: Nov 2007
محل سكونت: تهران
ارسالها: 1,674
تشکر: 5,226
تشکر از ايشان: 7,813 بار در 1,518 پست
وحید درزی (سطح 8)وحید درزی (سطح 8)وحید درزی (سطح 8)وحید درزی (سطح 8)وحید درزی (سطح 8)وحید درزی (سطح 8)وحید درزی (سطح 8)وحید درزی (سطح 8)وحید درزی (سطح 8)وحید درزی (سطح 8)وحید درزی (سطح 8)
ارسال پيغام بوسیله Yahoo به وحید درزی
0

نقل قول:
نوشته اصلي بوسيله KasraWeb نمايش نوشته ها
آقای درزی

یک روز بعد از اینکه شما با پست هایی که از نظر خودتان منطقی می آید سعی در ایجاد تفرقه و حاشیه در این سایت دارید خواستم چند نکته را خدمت شما عرض کنم .

1- خواهشمندم موقع فرستادن پست از فونت نرمال استفاده کنید . استفاده از فونت های درشت در فضای مجازی به معنای داد زدن و فریاد زدن میباشد . کسانی که جواب شما را می دهند با فونت و لحن معمولی اینکار را می کنند ولی شما دارید ادامه میدهید .

2- شاید بگین این بحثا به شما ربطی نداره و دارم دخالت میکنم . پس لطفا برای اینکه من و امثال من در بحث شما دخالت نکنیم لطفا نظراتتان را در بخش پیام خصوصی به اطلاع مدیران برسانید . نیازی به جنجال آفرینی و مظلوم نمایی نیست .

3- بعضی از دوستان بارها اعلام میکنند که مبخواهند در این سایت مطلب ننویسند ولی دوباره شروع می کنند به پست دادن و ایجاد بحث حاشیه ای . به این دوستان عرض میکنم کسی برای شما دعوتنامه نفرستاده . اگر در سایت مطلب ننویسید بهتر از ایجاد دو دستگی و جنجال آفرینی است.

4- اگر جواب مدیران به شما کمی دیر رسیده نگران نباشید . مطمئنا این بحث ها در اولویت کاری آنها نیست که 24 ساعت بخواهند صفحه رو ریفرش کنن جواب بدن .

5- جمعی که در این سایت حضور دارن مشغول ترید کردن و تحلیل بازار هستن خیلیها اعصابشون خورده و فکرشون مشغوله . عاجزانه تقاضا میکنم بحثتون رو در قسمت پیام خصوصی ادامه بدین .
جای این بحث های خاله زنکی اینجا نیست .

6- از کسانی که وقت گذاشتن و ادامه این بحث بچه گانه که توسط من نوشته شده بود را خوندن معذرت میخوام.

شما رو مگه کسی مجبور کرده بیای تو این تاپیک ؟؟؟؟ نیا برادر من ، نیا
__________________
کودکان سرطانی را فراموش نکنید, لطفا به سایت mahak-charity.org سری بزنید, یا علی
وحید درزی آفلاين است پاسخ با نقل قول