نمايش پست تنها
قديمي September 8th, 2008, 19:25   #134
emilvr
Senior Member
 
emilvr's Avatar
 
تاريخ عضويت: Mar 2008
محل سكونت: Persia Empire
ارسالها: 921
تشکر: 1,987
تشکر از ايشان: 3,837 بار در 919 پست
emilvr (سطح 6)emilvr (سطح 6)emilvr (سطح 6)emilvr (سطح 6)emilvr (سطح 6)emilvr (سطح 6)emilvr (سطح 6)emilvr (سطح 6)emilvr (سطح 6)emilvr (سطح 6)emilvr (سطح 6)
0

نقل قول:
نوشته اصلي بوسيله Gh.Saeadian نمايش نوشته ها
سلام دوستان
من همین حالا رسیدم و اولین کارم با وجود دو روز خستگی مفرط خوندن این چند صفحه بود.
اول از وحید عزیز میخوام کاملاً واضح و روشن توضیح بده و کاری به حاشیه نداشته باشه.
من هم در مورد این مساله کاملآً با ایشون موافقم. حالا اگه وحید سلیمانی عزیز لطف کنه و اون ستاره هاشو بین ما دو تا تقسیم کنه ممنون میشم.
و اما جریان چیه: (مختصر و مفید)

برخی افراد بجای اینکه در همان تاپیکی که منتقد هستن پست زده تا جوابی بهشون داده بشه ، بصورت ناشناس میرن و در قسمت کامنت اعتبار هرچی از دهشون درمیاد میگن. خب حالا اگه واقعاً ایشون منتقد هست آیا لزومی داره خودشو مخفی کنه؟ این اسمش انتقاده؟! در صورتی که شما پستی رو که اعتبار منفی گرفته رو ببینید متوجه میشد اونطوری که اون برخورد کرده نبوده ، حالا حرف ما اینه که با اینطور افراد برخورد بشه ، چطوری؟ اینطوری:
مدیر سایت آیدی طرف رو میتونه ببینه و تشخیص بده انتقادش بجاست یا نه ، اگه بود که هیچی اما اگه نبود اون اعتبار منفی پاک بشه.

حرف زیاده اما الان حسش نیست.
میگم داش رضا دو روز نبودیا میبینی چه خبر شده؟ به هر حال امیدوارم ختم به خیر بشه وحید خان درزی هم حق داره فقط من بازم ازش می خوام کمی آروم تر باشه خودش رو کنترل کنه تا به امید خدا با مذاکره و بحث در مورد مشکلی که برای ایشون پیش اومده یا به قول خودشون حق و آبرویی که از ایشون رفته صحبت بشه تا به یک نتیجه معقول برسن به امید روزی که تمام این کدورت ها و سو تفاهم ها حل بشه و همه پشت هم باشیم به هم کمک کنیم نه اینکه زیر آب هم رو بزنیم یا از هم بد بگیم یا توهینی خدای نکرده انجام بدیم.

پ ن : چاکر داش رضا هم هستیم... آقا خوش گذشت؟
__________________
God is a concept،By which we measure،Our pain، I'll say it again، God is a concept،By which we measure،Our pain
emilvr آفلاين است پاسخ با نقل قول