نمايش پست تنها
قديمي September 8th, 2008, 02:32   #96
Extacy
Senior Member
 
Extacy's Avatar
 
تاريخ عضويت: Jul 2006
محل سكونت: ايران سبز
ارسالها: 742
تشکر: 1,348
تشکر از ايشان: 2,399 بار در 851 پست
Extacy (سطح 2)Extacy (سطح 2)Extacy (سطح 2)Extacy (سطح 2)Extacy (سطح 2)Extacy (سطح 2)Extacy (سطح 2)Extacy (سطح 2)Extacy (سطح 2)
Exclamation

0

سلام خدمت دوستان.

من نمیخوام از کسی شاکی باشم !

نه از آقا حامد گل نه از جناب درزی عزیز.

فقط یه موضوع که بی ارتباط با این بحث نیست رو بیان میکنم !

مدتی در تالار آگهی "تاپیک مدیریت سرمایه" که توسط علیجان عزیز ایجاد شده بود بحث حاشیه ای پیش اومده بود و افردای سودجو از این حاشیه استفاده خوبی برای تبلیغ محصولات خودشون کردند و به علیجان تاختند ... من هم جوگیر شدم , گفتم بیام یه چیزی بگم که شاید بحث کمی آروم بشه و این افراد تاپیک دیگری برای تبلیغات خود باز کنند. (با شوخی گفتم که بهتر است یه تالار بزنیم به نام تالار حاشیه تا اونجا بحث های حاشیه ای رو انجام بدیم)
ولی بعد میدونید چی شد ؟!
یکی از آیدی ها (که فکر کنم بخاطر جواب دادن به من ایجاد شده بود "economic.finance") اومد و بهم گفت "لوده" (جناب درزی توهین از این بالاتر )
آیا پاسخ پستی که زده بودم این بود ؟

میدونم نباید در جایی که بحث جدی هست شوخی کرد ولی چرا اون افراد به این راحتی به علیجان توهین میکردند ؟ آیا حق "کاربر فعال سیستمها و روشهای معامله" این بود ؟ و ... !

خلاصه منم جوابشو دادم .... پست هردوی ما ویرایش شد ولی نمیدونم آیا مدیر برای اون طرف هم تذکر فرستاد یا نه .... ولی برای من فرستاد که مراقب ادبیاتی که به کار میبری باش (یه همچین چیزایی)..... منم قبول کردم

بعد تصمیم گرفتم دیگه نیام تو سایت که کسی از دستم ناراحت نشه ولی نشد , چون پیش خودم گفتم همه که تبلیغاتی نیستند همه که حاشیه ای ننیستند !

اساتیدی هستند که باید ازشون مطلب یاد بگیرم , تازه واردانی به این بازار هستند که شاید بتونم در مطالب پیش پا افتاده راهنماییشون کنم (منظور از راهنمایی این نیست که من عقل کل هستم .نه !

اگر economic.finance رو دیدید سلامش برسونید !!!!!
+-----------------+

امیدوارم دوستان از مطالبم برداشت بدی نکرده باشند !

مخلص و کوچیک هر دو دوست عزیز (آقا حامد و آقا وحید درزی) هستم

موفق باشید.
__________________
سال بدی بود اما من و تو بد نبودیم
Extacy آفلاين است پاسخ با نقل قول