PDA

View Full Version : مشکلات فنی سایت در روزهای اخیر بدلیل حمله به server


Reza
April 29th, 2010, 23:13
با سلام به دوستان گرامی

متاسفانه سایت در روزهای گذشته با مشکلاتی مواجه شده. علت بروز این مشکلات، حملات شدید ddos (http://en.wikipedia.org/wiki/Denial-of-service_attack) بر روی سرور بوده.

با اقدامات انجام شده، توانستیم جلوی این حملات را بگیریم و در حال حاضر وضعیت سرور مطلوب است.

موفق باشید

Reza
April 29th, 2010, 23:50
همینقدر سربسته بگویم که خیلی ها از وجود این سایت، مطالب آموزشی مطرح شده در سایت، هشدارها و تذکراتی که به افراد تازه وارد داده میشود و خصوصا اطلاع رسانی که در مورد عملکرد شرکتها و بروکرها توسط کاربران انجام میشود، راضی نیستند و با روشهای مختلف سعی می کنند سایت را با مشکلاتی مواجه کنند، کاربران را دلسرد و متفرق کنند و بر مدیران فشار وارد کنند.

همواره سعی کردم این مشکلات و فشارها تاثیری در نحوه اداره سایت و تصمیم گیری ها نداشته باشد و تلاش کردم بدون توجه به این مسائل، اقداماتی را که درست می دانم انجام بدهم. امیدوارم شما دوستان گرامی نیز با شکیبایی و آرامش مشکلات احتمالی را تحمل کنید. مطمئن باشید ما هم از هیچ تلاشی برای حل مشکلات فروگذار نمی کنیم.

JOURNALIST
April 29th, 2010, 23:56
آقا رضا تلاشها و زحماتی که شما برای سالم و آموزنده بودن سایت انجام میدهید و.... بر هیچ کس پوشیده نیست ...
آرزوی سلامتی و بهروزی برای شما و پاینده بودن سایتی که سالها زحمتش رو کشیدید دارم

همواره مدیون سایت شما و الطاف شما و نظر علمی شما به سایت هستم ... پیروز باشید.

helijoop
April 30th, 2010, 00:44
تجربه نشون داده بهترین راه برای جلوگیری از این نوع حمله به سایت که ناگهانی آمار بازدید کننده چندین برابر میشه و باعث میشه سرویس دخنده برای جلوگیری از اخلال در کارش سایت مورد نظر ببنده، گذاشتن محدودیت بازدید کننده برای مهمانان هست . این نوع حملات فقط از طریق دستیابی مهمانان امکان پذیر .

موفق باشید.

mr_balance
April 30th, 2010, 00:49
سلام آقا رضا، خدا قوت
ممنون از شما و دوستانتون
ما نه دلسرد میشیم برادر، نه متفرق
برای شما هم آرزوی موفقیت وسلامتی داریم

hadiearn
April 30th, 2010, 10:28
همینقدر سربسته بگویم که خیلی ها از وجود این سایت، مطالب آموزشی مطرح شده در سایت، هشدارها و تذکراتی که به افراد تازه وارد داده میشود و خصوصا اطلاع رسانی که در مورد عملکرد شرکتها و بروکرها توسط کاربران انجام میشود، راضی نیستند و با روشهای مختلف سعی می کنند سایت را با مشکلاتی مواجه کنند، کاربران را دلسرد و متفرق کنند و بر مدیران فشار وارد کنند.

همواره سعی کردم این مشکلات و فشارها تاثیری در نحوه اداره سایت و تصمیم گیری ها نداشته باشد و تلاش کردم بدون توجه به این مسائل، اقداماتی را که درست می دانم انجام بدهم. امیدوارم شما دوستان گرامی نیز با شکیبایی و آرامش مشکلات احتمالی را تحمل کنید. مطمئن باشید ما هم از هیچ تلاشی برای حل مشکلات فروگذار نمی کنیم.

دوستان توجه کنن که این حمله فقط به سایت سرمایه نیست .
حمله به سایت های فعال دیگه هم شروع شده .
نمیدونم دلیل اینکار چیه ولی فکر نکنم این چیزا بتونن خللی موثر در کار بچه های سرمایه به وجود بیاره .
چند روز پیش از طرف یه ای دی مارو تهدید کردند که تبلیغتونو از سرمایه بردارین که میخوایم به سرمایه حمله کنیم .
نمیدونم تبلیغ ما چه ربطی به حمله به سرمایه داشت ! ولی مطمئنا رابطه مستقیمی خواهد داشت به مطالبی وحقایقی که در مورد بروکرها زده شده چراکه عنوان کردن بعضی مسائل نون خیلیارو تخته کرد .
و بعد از حمله به سرمایه حالا دیشب هم به سایت ما حمله کردند !!

اگر فکر کردند با اینکار میتونن جلوی گفتن حقایقو بگیرند و هر روز سر این مردم بیچاره به روش های مختلفی کلاه بذارن کور خوندند .
چه بسا اگر سری به جراید بزنید متوجه میشید که متاسفانه ای بی ها و شرکت های تحت عنوان ای بی و همچنین شرکت هایی تحت عنوان سرمایه گذار در فارکس زیاد شدند که پول این مردمو از روش های مختلف از جمله بحث مزایا و عناونین مختلف جعلی در مورد بروکر های مختلف و معکوس جلوه دادن فارکس و بالا کشیدن دپازیتهای مبلغ بالای مشتریان تا تاسیس بروکر های جعلی که تاسیسش یک روزم کار نداره بالا کشیدند .
تا مدتی پیش فعالیت شرکت های تحت عنوان هرمی رو داشتیم و الان متاسفانه فعالیت اینجور شرکت ها در فارکس داره کم کم زیاد میشه .
جالبه من تو اقوام و اشنایان خودم وقتی پای صحبت باهاشون میشینم میبینم اونایی که دستشون به دهنشون میرسه یا پولدارن ، مکررا افراد مختلفی بهشون حضور در فارکسو با وعده های سود انچنانی و بروکرهای بهشتی دادن .
ولی انشالله با اطلاع رسانی خوب بچه های سرمایه وسایت سرمایه که واقعا قسمت بزرگی از دانش فارکس در ایران مدیون سرمایه هست فارکس واقعی در ایران شناخته بشه و دست اینجور افراد و شرکتها نیز کم کم رو بشه .

در نهایت ارزوی موفقیت برای سرمایه و بچه های سرمایه را از خداوند متعال ارزومندم .

مسعود رهجو
April 30th, 2010, 11:33
با سلام
آقا رضا چرا چت روم سایت غیر فعال شده ؟
یکی از بهترین ابرازهایی که در زمان شلوغی سرور میتونه به داد کاربران برسه فکر کنم همین چت روم باشه

auto_chartist
April 30th, 2010, 12:22
سلام

حمايت

حمايت

farari
April 30th, 2010, 13:53
..........

Hamidwt
April 30th, 2010, 14:01
سلام
من واقعا فکر نمیکنم بشه جلوی این افراد رو گرفت , منظورم هکر ها نیست , منظورم کسانیه که پشت این افراد هستند یا استخدام میکنند این افرادو. جریان به این سادگی ها هم نیست , چون بحث یه قرون دوزار نیست , بحث میلیون هاست , که شاید حاضر بشن براش آدم هم بکشند. هر چقدر هم لازم باشه خرج میکنن تا منافعشون به خطر نیفته.

khaki
April 30th, 2010, 14:26
با سلام و خسته نباشید به مدیران محترم

لازم دیدم توضیح کوتاهی در مورد ddos بدم.

در سال 1983 میلادی، شخصی بنام "فردکوهن" اولین بار اصطلاحی بنام ویروس کامپیوتری را مطرح کرد. ویروس، برنامه ای بود که میتوانست روی سایر برنامه های کامپیوتری تاثیر بگذارد و آنها را به نحوی تغییر دهد که حاوی یک نسخه از ویروس بشوند. سال بعد، آقای کوهن، تعریف خود را اصلاح کرد و آنرا بسط داد و گفت: یک ویروس کامپیوتری و نه فقط یک ویروس، میتواند از طریق یک سیستم کامپیوتری یا شبکه ای که یوزرها از برنامه های آلوده آن استفاده میکنند، منتقل شود. هر برنامه ای که آلوده شود میتواند همانند یک ویروس عمل کند و بدین ترتیب آلودگی به سرعت رشد خواهد کرد.
حمله از نوع DOS یا Denial of Service است که بشکل ارسال سیلی از دیتاها به کامپیوتر و ایجاد ترافیک زیاد کاری یا دادن دستوراتی به کامپیوتر است به شکلی که فلج شده و نتواند کاری انجام دهد. این نکته از مشخصه های ترواها حساب میشود. وقتی چند ماشین با هم به این نوع حمله دچار میشوند بدان DDOS یا حمله Distributed Denial of Service میگویند.

Haghshenas
April 30th, 2010, 15:20
با تشکر از شما آقا رضا

این حملات هدفمند هست چون سایت [Only registered and activated users can see links] که آقای حسینی مسئولش هستن دقیقا با همین حملات مواجه شده و طبق گفته ایشون توی تاپیک خودشون اوناهارو هم تهدید کردن که یا تبلیغاتتون رو از سرمایه حذف کنید یا زیر این حملات میمونید.

از دوستان خوهش دارم بیا آموزش بدن که چطور میشه جلوی این حملات رو گرفت ویا اگه سایتی با این حملات مواجه شد سریع ترین راه خلاصی چیه.

با این کار تیر این افراد رو به سنگ میزنیم و راه به جایی نخواهند برد.

ممنون از همه

hadiearn
April 30th, 2010, 16:02
مقابله با حملات DDoS

چگونه می توانید از سرورهای خود در مقابل یورش دیتاهای ارسالی از طرف کامپیوترهای آلوده موجود در اینترنت مراقبت کنید تا شبکه شرکت شما مختل نشود؟ در اینجا به چند روش بطور مختصر اشاره می شود:


سیاه چاله

این روش تمام ترافیک را مسدود می کند و به سمت سیاه چاله! یعنی جایی که بسته ها دور ریخته می شود هدایت می کند. اشکال در این است که تمام ترافیک – چه خوب و چه بد- دور ریخته می شود و در حقیقت شبکه مورد نظر بصورت یک سیستم off-line قابل استفاده خواهد بود. در روش های اینچنین حتی اجازه دسترسی به کاربران قانونی نیز داده نمی شود.

مسیریاب ها و فایروال ها

روتر ها می توانند طوری پیکربندی شوند که از حملات ساده ping با فیلترکردن پروتکل های غیرضروری جلوگیری کنند و می توانند آدرس های IP نامعتبر را نیز متوقف کنند. بهرحال، روترها معمولاً در مقابل حمله جعل شده پیچیده تر و حملات در سطح Application با استفاده از آدرس های IP معتبر، بی تأثیر هستند.

سیستم های کشف نفوذ

روش های سیستم های کشف نفوذ (intrusion detection systems) توانایی هایی ایجاد می کند که باعث تشخیص استفاده از پروتکل های معتبر بعنوان ابزار حمله می شود. این سیستمها می توانند بهمراه فایروال ها بکار روند تا بتوانند بصورت خودکار در مواقع لزوم ترافیک را مسدود کنند. در بعضی مواقع سیستم تشخیص نفوذ نیاز به تنظیم توسط افراد خبره امنیتی دارد و البته گاهی در تشخیص نفوذ دچار اشتباه می شود.

سرورها

پیکربندی مناسب applicationهای سرویس دهنده در به حداقل رساندن تأثیر حمله DDoS تأثیر بسیار مهمی دارند. یک سرپرست شبکه می تواند بوضوح مشخص کند که یک application از چه منابعی می تواند استفاده کند و چگونه به تقاضاهای کلاینت ها پاسخ دهد. سرورهای بهینه سازی شده، در ترکیب با ابزار تخفیف دهنده، می توانند هنوز شانس ادامه ارائه سرویس را در هنگامی که مورد حمله DDoS قرار می گیرند، داشته باشند.

ابزار تخفیف DDoS

چندین شرکت ابزارهایی تولید می کنند که برای ضدعفونی ! کردن ترافیک یا تخفیف حملات DDoS استفاده می شوند که این ابزار قبلاً بیشتر برای متعادل کردن بار شبکه یا فایروالینگ استفاده می شد. این ابزارها سطوح مختلفی از میزان تأثیر دارند. هیچکدام کامل نیستند. بعضی ترافیک قانونی را نیز متوقف می کنند و بعضی ترافیک غیرقانونی نیز اجازه ورود به سرور پیدا می کنند. زیرساخت سرور هنوز باید مقاوم تر شود تا در تشخیص ترافیک درست از نادرست بهتر عمل کند.

پهنای باند زیاد

خرید یا تهیه پهنای باند زیاد یا شبکه های افزونه برای سروکار داشتن با مواقعی که ترافیک شدت می یابد، می تواند برای مقابله با DDoS مؤثر باشد.

عموماً، شرکت ها از قبل نمی دانند که یک حمله DDoS بوقوع خواهد پیوست. طبیعت یک حمله گاهی در میان کار تغییر می کند و به این نیاز دارد که شرکت بسرعت و بطور پیوسته در طی چند ساعت یا روز، واکنش نشان دهد. از آنجا که تأثیر اولیه بیشتر حملات، مصرف کردن پهنای باند شبکه شماست، یک ارائه کننده سرویس های میزبان روی اینترنت که بدرستی مدیریت و تجهیز شده باشد، هم پهنای باند مناسب و هم ابزار لازم را در اختیار دارد تا بتواند تأثیرات یک حمله را تخفیف دهد.

khaki
April 30th, 2010, 16:10
مقابله با حملات DDoS


چگونه مي توانيد از سرورهاي خود در مقابل يورش ديتاهاي ارسالي از طرف كامپيوترهاي آلوده موجود در اينترنت مراقبت كنيد تا شبكه شركت شما مختل نشود؟ در اينجا به چند روش بطور مختصر اشاره مي شود:


سياه چاله


اين روش تمام ترافيك را مسدود مي كند و به سمت سياه چاله! يعني جايي كه بسته ها دور ريخته مي شود هدايت مي كند. اشكال در اين است كه تمام ترافيك – چه خوب و چه بد- دور ريخته مي شود و در حقيقت شبكه مورد نظر بصورت يك سيستم off-line قابل استفاده خواهد بود. در روش هاي اينچنين حتي اجازه دسترسي به كاربران قانوني نيز داده نمي شود.


مسيرياب ها و فايروال ها


روتر ها مي توانند طوري پيكربندي شوند كه از حملات ساده ping با فيلتركردن پروتكل هاي غيرضروري جلوگيري كنند و مي توانند آدرس هاي IP نامعتبر را نيز متوقف كنند. بهرحال، روترها معمولاً در مقابل حمله جعل شده پيچيده تر و حملات در سطح Application با استفاده از آدرس هاي IP معتبر، بي تأثير هستند.


سيستم هاي كشف نفوذ


روش هاي سيستم هاي كشف نفوذ (intrusion detection systems) توانايي هايي ايجاد مي كند كه باعث تشخيص استفاده از پروتكل هاي معتبر بعنوان ابزار حمله مي شود. اين سيستمها مي توانند بهمراه فايروال ها بكار روند تا بتوانند بصورت خودكار در مواقع لزوم ترافيك را مسدود كنند. در بعضي مواقع سيستم تشخيص نفوذ نياز به تنظيم توسط افراد خبره امنيتي دارد و البته گاهي در تشخيص نفوذ دچار اشتباه مي شود.

سرورها

پيكربندي مناسب applicationهاي سرويس دهنده در به حداقل رساندن تأثير حمله DDoS تأثير بسيار مهمي دارند. يك سرپرست شبكه مي تواند بوضوح مشخص كند كه يك application از چه منابعي مي تواند استفاده كند و چگونه به تقاضاهاي كلاينت ها پاسخ دهد. سرورهاي بهينه سازي شده، در تركيب با ابزار تخفيف دهنده، مي توانند هنوز شانس ادامه ارائه سرويس را در هنگامي كه مورد حمله DDoS قرار مي گيرند، داشته باشند.


ابزار تخفيف DDoS


چندين شركت ابزارهايي توليد مي كنند كه براي ضدعفوني ! كردن ترافيك يا تخفيف حملات DDoS استفاده مي شوند كه اين ابزار قبلاً بيشتر براي متعادل كردن بار شبكه يا فايروالينگ استفاده مي شد. اين ابزارها سطوح مختلفي از ميزان تأثير دارند. هيچكدام كامل نيستند. بعضي ترافيك قانوني را نيز متوقف مي كنند و بعضي ترافيك غيرقانوني نيز اجازه ورود به سرور پيدا مي كنند. زيرساخت سرور هنوز بايد مقاوم تر شود تا در تشخيص ترافيك درست از نادرست بهتر عمل كند.


پهناي باند زياد


خريد يا تهيه پهناي باند زياد يا شبكه هاي افزونه براي سروكار داشتن با مواقعي كه ترافيك شدت مي يابد، مي تواند براي مقابله با DDoS مؤثر باشد.


عموماً، شركت ها از قبل نمي دانند كه يك حمله DDoS بوقوع خواهد پيوست. طبيعت يك حمله گاهي در ميان كار تغيير مي كند و به اين نياز دارد كه شركت بسرعت و بطور پيوسته در طي چند ساعت يا روز، واكنش نشان دهد. از آنجا كه تأثير اوليه بيشتر حملات، مصرف كردن پهناي باند شبكه شماست، يك ارائه كننده سرويس هاي ميزبان روي اينترنت كه بدرستي مديريت و تجهيز شده باشد، هم پهناي باند مناسب و هم ابزار لازم را در اختيار دارد تا بتواند تأثيرات يك حمله را تخفيف دهد.

منبع: [Only registered and activated users can see links][/SIZE]

masoudboy
May 1st, 2010, 23:30
سلام کی مشکلات سرور سایت حل میشه واقعا نمیشه جلوی این حملات هکرها راگرفت؟:evil2:

hosein-5
May 1st, 2010, 23:44
با سلام
آقا رضا چرا چت روم سایت غیر فعال شده ؟
یکی از بهترین ابرازهایی که در زمان شلوغی سرور میتونه به داد کاربران برسه فکر کنم همین چت روم باشه




فکر کنم چهار سال پیش بود که سایت هک شد یکسری جملات عربی نوشته می شد
بعد از اینکه سایت درست شد آقا رضا گفتند از طریق چت روم سایت هک شد و چت روم
سایت تا مدتها حذف شد

solati
May 1st, 2010, 23:55
واقعا باید یه خسته نباشید و خدا قوت جانانه به اقا رضا گفت که داره با تمام قوا با این هکرهای لجوج مبارزه میکنه بدون اینکه کوچکترین انتظار مادی از کاربران این سایت داشته باشه!

دست مریزاد اقا رضا

moha
May 2nd, 2010, 00:38
با عرض سلام و خسته نباشید به آقا رضا
آقا رضایی که جانانه روی این بچه هایی که دوتا نرم افزار پیدا کردن و خیال می کنن دنیا رو فتح کردن؛ ایستاده
آقا رضایی که قبل از اینکه اونها اصلا اسم فارکس رو بشنون، برای آموزش صحیح و اصولی فارکس و جلوگیری از کلاهبرداری عده ای سودجو ،یک فضای ازاد بیان ایجاد کردن
آقا رضایی که یک جریان ازاد فکری ایجاد کرده تا تفکرات در آن به ترازوی عقل سنجیده بشه
آقا رضایی که یک تنه سایت عظیمی رو مدیریت می کنه و سختی و ناروایی هایی رو از امثال من و دوستان سرمایه ایی شنیده
آقا رضایی که طوری مدیریت می کنه انگار کسی بالای سر آدم نیست ولی سایت به زیبایی حرکت خودشو ادامه میده
آقا رضایی که به شخصه هیچ حرف تندی و ادعایی از جانب ایشون به کسی رو ندیدم و مطمئن هستم نخواهم دید
خسته نباشید اقا رضا

آقا رضا اگر مایل به تعقیب قانونی این افراد هستید راههای زیادی وجود داره
اگر ای پی این افراد رو دارید یا اینکه باز بخوان کاری بکنن واحد انفورماتیک ارشاد می تونه ردشون رو پیدا کنه
حتی اگه از ای پی خارجی استفاده کنن
واحد فنی vBulletin هم می تونه برای رد کردن این ها -که مثل مگس مزاحم ، کاری از پیش نمی برن ولی با وز وز کردن خودشون رو نشون میدن-کمک کنه

اگر قصد مقابله دارید یکی از نزدیکان ما اینکاره است و مگس کشهای زیادی داره
بهش بگم باهاتون تماس بگیرن؟
----------

زمستان خواهد گذشت و رو سیاهی برای افرادی می مونه که کاری بجز لگد انداختن بلد نیستند
همان هایی که برای مقابله با خودشان باید به دست قانون بیافتن .
--------------
یک ایده دیگر برای مقابله بهتر با این افراد همان نقطه ضعف فکری آنهاست.
اگر لوگوهایی از سرمایه تهیه بشه و شما در سایت قرار دهید، تا دیگر دوستان آنها را در وبلاگ ها و سایتهای خود قرار بدهند؛ میدونم سرمایه از این نوع کارها بی نیازه ولی بازهم بسیار مفید خواهد بود
اگر همه با عنوان فارکس به سایت سرمایه لینک بدن ؛ چه در بخش لینک چه در داخل پست که از نظر گوگل بسیار مفیده
آموزشهای ساده ایی برای کاربران داده بشه در پستهای که در سرمایه می نویسن طوری باشه که برای seo مفید باشه تا سرمایه رو در کلمه فارکس به صفحه اول گوگل ببریم
اونوقت یک جواب دندان شکن به این ها خواهد بود
اگر مایل باشید بنده برای این کارها و طراحی و آموزش ها هستم

Reza
May 2nd, 2010, 00:51
با سلام خدمت دوستان گرامی و همراهان همیشگی سایت سرمایه

خوشحالم که دوباره سایت به وضعیت عادی بازگشته. البته این احتمال وجود دارد که دوباره سایت با مشکلات فنی مواجه شود. گرچه با تمام قوا تلاش می کنیم که اینگونه نشود.

یک نکته اینکه احتمالا تا چند روز ارسال ایمیل از طریق سایت (مثلا ارسال ایمیل برای کاربران در هنگام دریافت PM یا آپدیت شدن تاپیک های مشترک شده) با مشکل مواجه است.

با تشکر

پ.ن: من می رم که بخوابم. سایت صحیح و سالم تحویل شما، فردا صبح همینطور سالم از شما تحویل می گیرم ;) / شب خوش

محمد هورزاد
May 2nd, 2010, 02:16
سرمایه - سرمایه ماست . همه ما از سرمایه مان حفاظت می کنیم .

سرمایه خانه دوم خیلی از ماهاست - اجازه نمی دهیم که کسی به خانه مان حمله کند .

سرمایه مدرسه ای است که در آن خیلی چیزها یاد گرفته ایم - از مدرسه مان دفاع می کنیم .


هر چند که مدتی هست که به دلیل مشغله زیاد کمتر در سرمایه پست میزنم اما مثل گذشته هر روز به سایت سر میزنم . و هیچگاه ارادتم نسبت به مدیران دلسوز سایت (آقا رضا - آقا محسن و سایر مدیران عزیز) کم نمیشه . مطمئنن سایر دوستان نیز مانند من هستند .

آقا رضا درسته که من (و خیلی از ما ها) در این زمینه ها (مقابله با هکر ها) اطلاعات زیادی نداریم و شاید نتونیم کمک مناسبی انجام بدیم اما بهرحال حامی شما و سایت خودمون هستیم و همین حمایت ما برای دلسرد کردن دشمنان سایت کافیست .


آقای به اصطلاح هکر !! سرمایه 6 سال است که مثل کوه سرپاست - حالا شما هی پارازیت بفرست و فرضن 6 روز اون رو تعطیل کن . فکر میکنی خدشه ای به سایت وارد میشه ؟ 6 روز کجا و 6 سال کجا ... اصلا مهم نیست برامون .

آقا رضا - خسته نباشی . مخصوصا این روزها .


پ . ن : روز معلم به همه مدیران و کاربران سایت سرمایه که معلم من بودن و ازشون کلی مطلب یاد گرفتم - مبارک .
ارادتمند همه شما معلمان دلسوز حاضر در سایت سرمایه - شاگرد شما - محمد هورزاد .

johntaylor
May 2nd, 2010, 02:55
درود بر شما آقا رضا و دوستان عزیز

دو سه سال پیش که وارد فارکس شدم توی دو سه تا ترید اشتباه ضرر قابل توجهی دیدم. پس هر چی بلد بودم رو دوباره از نو مرور کردم و اینبار در کنارش نشستم پای کامپیوتر و اونجا اولین بار بود که با سرمایه آشنا شدم. نمیدونم چطور بهتون بگم عزیزان که چه تاثیر شگرفی روی کار من داشته. من کلا ً اهل نوشتن نیستم و در شرکت توی حرکتهای اینچنینی کلا ً سایلنتم اما اینجا نوشتم و مدتهاست که دارم یاد میگیرم. به اون عالی جنابان هم یه حرف کوچولو دارم: مرسی هکش کردین، تازه فهمیدم چقدر برام ارزش داره و اینکه یه جورایی معتادش شدم و از لذت خواندن مطالبش سیر نمیشم. شما باعث شدین برام ارزش دو چندان پیدا کنه و قدر و منزلت بیشتری پیدا کنه. نمیدونین چه احساس خوبی رو به من هدیه کردین وقتی بعد از عصبانیت دوباره صفحه سرمایه باز شد و تونستم تاپیک دلخواهمو ادامه بدم ...

یه کم به کارتون فکر کنین .. آیا واقعا ً اون نتیجه ای رو که میخواستین گرفتین؟ گمان نکنم ...


سپاس

hossein_7
May 2nd, 2010, 07:08
درود بر آقا رضا

واقعا خسته نباشيد كمتر پيدا ميشه كه هم از لحاظ اخلاقي و ويژگي هاي فردي و هم از نظر سطح علمي و سواد مثل شما در سطح بالايي باشه براي من باعث افتخار كه home page من سايت سرمايه ست.

يه دنيا خير و بركت و شادي نثار مديران توانمند و لايق سايت سرمايه

مسعود رهجو
May 2nd, 2010, 10:58
فکر کنم چهار سال پیش بود که سایت هک شد یکسری جملات عربی نوشته می شد
بعد از اینکه سایت درست شد آقا رضا گفتند از طریق چت روم سایت هک شد و چت روم
سایت تا مدتها حذف شد

سلام
این چت روم با اون چت روم چهار سال پیش فرق میکنه زمانی که بنده پیشنهاد راه اندازی مجدد چت روم سایت را دادم خود اقا رضا هم یکی از دغدغه هاش همین بود که مثل سری قبل هک نشه و دنبال نوع خاصی از چت روم رفتن که این مشکلات را نداشته باشد

L0RD
May 2nd, 2010, 13:48
خیلی خوشحالم که سایت دوباره بالا اومد.امیدوارم که همیشه همینطور بمونه.





پ.ن: اینروهم بدونید که مقابله یا جلوگیری از حملات از نوع DDOS به این راحتیها هم نیست;)

NoName
May 2nd, 2010, 20:25
آقا رضا خسته نباشید :)

Captive
May 3rd, 2010, 01:45
با سلام خدمت دوستان گرامی و همراهان همیشگی سایت سرمایه



سلام خسته نباشید

رضا خان شما که ماشالله وضعتون خوب هست :blush: ( کور بشه چشم حسود ) خب چرا DDos Protection ها استفاده نمیکنید... ( بستگی به شدت حمله هم داره ) بین 150 الی 500 هزار تومان میگیرن ..

اگر از نوع ایرانیش باشه فکر کنم همون 150 تومن کافی باشه.. اما اگر چینی باشه و چینی صفت :دی ، تا 500 تومان هم باید بدید..

متمئننا واستون به صرفه هست.. اگر هم حملات ادامه پیدا نکرد که چه بهتر..

پ.ن: اگر خواستید من میتونم چند جا رو بهتون معرفی کنم /. موفق باشید :)

alijob444
May 3rd, 2010, 02:41
فکر کنم حملات هنوز قطع نشده چون سایت در روز چند باری بالا نمیاد تنها راه قطع کردن این حملات محدودیت آیپی های بازدید کننده هست مثلا هر آیپی فقط بتونه ده صفحه باز کنه فکر کنم ویبولیون این قابلیت رو داشته باشه

بهزاد اقبالی
May 3rd, 2010, 11:24
چقدر جالبه. برخی از این آقایان که با وعده های واهی و برای جذب مشتری و دریافت کمیسیون فارکس رو جام جهان نما و یا شغل دوم جلوه داده بودن، حالا با افزایش آگاهی مردم سعی میکنن منابع اطلاعاتی رو حذف کنن.
به فرض که شما تونستید سرمایه رو هم ببندید. بعدش چی؟

lastnight19
May 3rd, 2010, 11:53
اگر تمایل داشتید می تونید در فیس بوک Sarmaye Forex رو ADD کنید تا در این جور مواقع باهم در مورد مشکلات بحث کنیم و کلاً مطالبی که اینجا نمی شه نوشت رو اونجا بیان کنید.

khozaei-p
May 3rd, 2010, 14:25
با سلام خدمت اقا رضا

هرچند اینجا اساتید بزرگی از شما قدر دانی کردند که نشون دهنده جایگاه ویژه شماست اما من هم به عنوان یه تازه کار از زحمات شما سپاسگزارم

یکم در شده اما روز معلم به مدیر مدرسه فارکس اقا رضا و اساتید عزیزم که خیلی ازشون یاد گرفتن مخصوصا

استاد امیر بابک-- جناب آقای صارمی -- دکتر فرزام -- جناب هورزاد -- جناب اقبالی -- جناب بابا بهزاد و همه دوستن دیگه که قادر نیستم اسامیشون رو ذکر کنم تبریک میگم

هرکس کلمه ای به من بیاموزد مرا بنده و برده خود ساخته مولا علی (ع)

Captive
May 4th, 2010, 02:01
فکر کنم این کار هم واسه کوتاه مدت جواب بده :

تمام آی پی ها رو از طریق این سایت [Only registered and activated users can see links] بن کنید و فقط IP های ایران رو Allowed بزنید تا بتونن سرمایه رو ببینن..

lastnight19
May 4th, 2010, 10:15
فکر کنم این کار هم واسه کوتاه مدت جواب بده :

تمام آی پی ها رو از طریق این سایت [Only registered and activated users can see links] بن کنید و فقط IP های ایران رو Allowed بزنید تا بتونن سرمایه رو ببینن..

اون وقت تکلیف اونی که از ایران تازه مهاجرت کرده و تنها مرجعی که شاید داره این سایت هست چی می شه؟

این که نشد راه حل، این اسمش پاک کردن صورت مسئله است.

من چند وقت پیش در کانال RT مصاحبه ای با یکی از مدیران شرکت NOD (آنتی ویروس) دیدم دقیقاً در مورد همین مشکل در کشور روسیه، ایشون می گفتند که تنها راه حل این مساله خرید یک آنتی ویروس خوب هست، من فکر می کنم آقا رضا یک مقدار باید سرکیسه رو شل کنه و یک آنتی ویروس خوب برای این سایت تهیه کنه، بالاخره این سودی که از تبلیغات و نوشته های ما کسب می شه بد نیست یک مقداریش هم صرف امنیت سایت و نوشته های ما بشه، فکر هم نمی کنم قیمتش بیشتر از 100 یا حداکثر 200 هزار تومن بشه.

masoud123
May 4th, 2010, 10:56
اون وقت تکلیف اونی که از ایران تازه مهاجرت کرده و تنها مرجعی که شاید داره این سایت هست چی می شه؟

این که نشد راه حل، این اسمش پاک کردن صورت مسئله است.

من چند وقت پیش در کانال RT مصاحبه ای با یکی از مدیران شرکت NOD (آنتی ویروس) دیدم دقیقاً در مورد همین مشکل در کشور روسیه، ایشون می گفتند که تنها راه حل این مساله خرید یک آنتی ویروس خوب هست، من فکر می کنم آقا رضا یک مقدار باید سرکیسه رو شل کنه و یک آنتی ویروس خوب برای این سایت تهیه کنه، بالاخره این سودی که از تبلیغات و نوشته های ما کسب می شه بد نیست یک مقداریش هم صرف امنیت سایت و نوشته های ما بشه، فکر هم نمی کنم قیمتش بیشتر از 100 یا حداکثر 200 هزار تومن بشه.

سلام

متاسفانه در حملات DDOS آنتی ویروس قادر به جلوگیری و بستن حملات نیست، یا باید پهنای باند بالا و سرور قدرتمندی داشت که خیلی هزینه بر هست یا باید با حملات متقابل به سرور حمله کننده حجم حملات را پایین آورد که باز این به ضرر سرور سایت هست و مدام برای یک کار بیهوده مشغول میشه، یا اینکه بسیاری از IP ها را مسدود کرد که خوب با این کار هم بسیاری از یوزرها دچار مشکل می شوند، تنها را استفاده از خدماتی هست که بعضی از سایتها با گرفتن هزینه ماهیانه سایت را از اینگونه حملات در امان نگه می دارند.

موفق باشید :)

lastnight19
May 4th, 2010, 11:18
مشکل جدیدی که من از صبح دارم این هست که وقتی پستم رو می خوام ارسال کنم، پستم ارسال می شه ولی پیغام خطا دریافت می کنم و از سایت سرمایه خارج می شه، این هم در ادامه مشکلات جدید بوجود آمده هست یا اینکه کلاً یه مشکله جدیده؟

فرشاد صارمی فر
May 4th, 2010, 11:20
با سلام
چندين راه هست كه تنها ميتواند درصد حملات را كاهش دهد(هيچ وقت نمي توان حملات DDOS را از بين برد)
1-استفاده از پهناي باند بيشتر
2-استفاده از Cluster سرور و خوشه سازي سرور وب
3-استفاده از Ip Filtering
4-به جاي استفاده از هاست هاي آماده از يك سرور استفاده شود كه داراي پهناي باند بالا مي باشد
5-استفاده از Primary Server و يك Secondary Server بصورت همزمان
6-اگه از لينوكس استفاده بشه با سرويس دهنده آپاچي بي تاثير نيست
7-.........

خيلي راههاي ديگه هست ولي بيشتر براي سازمان ها و ارگانها استفاده ميشه و خيلي هاي ديگه كه فعلا حضور ذهن ندارم،

روش هاي ديگري مانند حمله متقابل هست كه از يك سرور مشابه اي استفاده ميشه براي كم كردن ميزان حملات،

در ضمن حتي اگر اين دوست تحت فايروال هاي خاصي اين حملات را انجام دهند باز هم امكان دستيابي به آي پي اصلي آنها هست و راههاي شناسايي آنها وجود دارد،بعد از شناسايي تعداد محدودي از آنها از طريق ارشاد و واحد ارتباطات و انفورماتيك وزارت ارتباطات و دادگستري وي‍ژه جرايم سايبر شما مي توانيد به صورت كاملا قانوني اقدام كنيد...

موفق باشيد

فرشاد صارمی فر
May 4th, 2010, 11:30
مشکل جدیدی که من از صبح دارم این هست که وقتی پستم رو می خوام ارسال کنم، پستم ارسال می شه ولی پیغام خطا دریافت می کنم و از سایت سرمایه خارج می شه، این هم در ادامه مشکلات جدید بوجود آمده هست یا اینکه کلاً یه مشکله جدیده؟
من از ديروز اين مشكل را دارم

Captive
May 4th, 2010, 18:17
اون وقت تکلیف اونی که از ایران تازه مهاجرت کرده و تنها مرجعی که شاید داره این سایت هست چی می شه؟

این که نشد راه حل، این اسمش پاک کردن صورت مسئله است.

من چند وقت پیش در کانال RT مصاحبه ای با یکی از مدیران شرکت NOD (آنتی ویروس) دیدم دقیقاً در مورد همین مشکل در کشور روسیه، ایشون می گفتند که تنها راه حل این مساله خرید یک آنتی ویروس خوب هست، من فکر می کنم آقا رضا یک مقدار باید سرکیسه رو شل کنه و یک آنتی ویروس خوب برای این سایت تهیه کنه، بالاخره این سودی که از تبلیغات و نوشته های ما کسب می شه بد نیست یک مقداریش هم صرف امنیت سایت و نوشته های ما بشه، فکر هم نمی کنم قیمتش بیشتر از 100 یا حداکثر 200 هزار تومن بشه.

دوست عزیز منظور بنده رو خوب متوجه نشدید ( من مظورم زمانی بود که دیگه هیچ راه حل وجود نداره ) و برای کوتاه مدت جواب میده..

اینکه هیچکس نتونه سایت رو باز کنه بهتره ، یا حداقل ایرانی ها بتونن ؟

اما بنده با شما موافق هستم که بلاخره بعضی مواقع آدم باید سر کیسه رو شل کنه :advise:

albertini
May 8th, 2010, 21:55
سهم بازدیدکنندگان روسی از سایت سرمایه طبق سایت الکسا به 10 درصد رسیده که خیلی غیر طبیعیه .ایا حمله کنندگان روسی بودند؟

Reza
May 8th, 2010, 22:43
سهم بازدیدکنندگان روسی از سایت سرمایه طبق سایت الکسا به 10 درصد رسیده که خیلی غیر طبیعیه .ایا حمله کنندگان روسی بودند؟
اکثرا سرورهای حمله کننده در کشورهایی مانند چین، اندونزی، ویتنام، روسیه و این قبیل کشورها قرار دارند. دیدن این لینک هم خالی از لطف نیست: http://www.countryipblocks.net

البته روسیه در رتبه های اول تا سوم قرار نداشته. ظاهرا گاهی مواقع آمار الکسا زیاد دقیق نیست.

xeroF
May 8th, 2010, 23:28
سلام

آقا رضا گاهي اوقات آمار مهمانان به طور غيرعادي بالا ميره. عكس زير مربوط به سه چهار روز پيش هست. اين عكس رو گرفته بودم كه اينجا نشون بدم كه چند دقيقه بعد سايت از دسترس خارج شد!! به نظر شما اين آمار غير طبيعي نيست؟

73662

به نظرم بايد آي.پي مهمانها رو بيشتر زير نظر داشته باشيد.

مهمانان ناخوانده و مزاحم......:mad:

Reza
May 8th, 2010, 23:36
سلام

آقا رضا گاهي اوقات آمار مهمانان به طور غيرعادي بالا ميره. عكس زير مربوط به سه چهار روز پيش هست. اين عكس رو گرفته بودم كه اينجا نشون بدم كه چند دقيقه بعد سايت از دسترس خارج شد!! به نظر شما اين آمار غير طبيعي نيست؟

73662

به نظرم بايد آي.پي مهمانها رو بيشتر زير نظر داشته باشيد.

مهمانان ناخوانده و مزاحم......:mad:
با سلام

دقیقا همینطور است و اینها میهمانان ناخوانده هستند. در اصل اینها بازدیدکننده نیستند. بلکه از یک سرور به قصد حمله و اتمام منابع سیستم، به تعداد بسیار زیاد صفحات سایت را لود می کنند. مثلا از یک IP (یک سرور)، در هر ثانیه چند صد بار یک صفحه از سایت را دریافت می کنند.

isar
May 8th, 2010, 23:38
سهم بازدیدکنندگان روسی از سایت سرمایه طبق سایت الکسا به 10 درصد رسیده که خیلی غیر طبیعیه .ایا حمله کنندگان روسی بودند؟


یکجا خونده بودم : روسیه آشیانه هکرها

AmirBabak
May 9th, 2010, 00:24
با سلام خدمت اقا رضا و سایر دوستان
برنامه ای مناسب به نام FortGuard وجود دارد که روی سرور نصب شده و در واقع نوعی ضد DDOS است.

این سایتش است:
[Only registered and activated users can see links]

البته با IP ایران نمیتوانید وارد سایتش شوید. باید با ف ی ل ت ر شکن و یا وی پی ان کانکت شوید.

برنامه در 4 نسخه به فرش می رود:
نسخه Basic - قیمت 199$
نسخه Standard - قیمت 499$
نسخه Advanced - قیمت 899$
نسخه Gateway - قیمت 1599$

مقایسه ([Only registered and activated users can see links])


تعدادی تصویر هم ضمیمه کردم.

Reza
May 9th, 2010, 09:03
با سلام خدمت اقا رضا و سایر دوستان
برنامه ای مناسب به نام FortGuard وجود دارد که روی سرور نصب شده و در واقع نوعی ضد DDOS است.

این سایتش است:
http://www.fortguard.com

البته با IP ایران نمیتوانید وارد سایتش شوید. باید با ف ی ل ت ر شکن و یا وی پی ان کانکت شوید.

برنامه در 4 نسخه به فرش می رود:
نسخه Basic - قیمت 199$
نسخه Standard - قیمت 499$
نسخه Advanced - قیمت 899$
نسخه Gateway - قیمت 1599$

مقایسه (http://www.fortguard.com/pricing.html)


تعدادی تصویر هم ضمیمه کردم.
با سلام و تشکر از شما

این برنامه برای سرورهای ویندوز طراحی شده. البته من تجربه استفاده از نرم افزارهای مشابه بر روی لینوکس را داشته ام. اما متاسفانه هر یک از این نرم افزارها مشکلات، ضعف ها و محدودیت های خاص خود را دارند که تنها در عمل قابل مشاهده است.

موفق باشید

lastnight19
May 9th, 2010, 10:07
نظر من این هست که اگر یک روشی اختراع می شه همیشه روش مقابلش هم درست می شه، اگر کسی ویروس می نویسه، حتماً آنتی ویروسش هم نوشته می شه اینکه بگیم هیچ راهی برای مقابله با این حملات وجود نداره بنظر من صحبتی هست که خیلی با عجله و بدون تحقیق گفته شده.

اگر قرار باشه راه مطمئنی برای این حملات وجود نداشته باشه که دیگه باید در اینترنت رو تخته کرد، اینهمه بانک موسسات بزرگ،مگه می شه راهی وجود نداشته باشه.

Reza
May 9th, 2010, 12:58
نظر من این هست که اگر یک روشی اختراع می شه همیشه روش مقابلش هم درست می شه، اگر کسی ویروس می نویسه، حتماً آنتی ویروسش هم نوشته می شه اینکه بگیم هیچ راهی برای مقابله با این حملات وجود نداره بنظر من صحبتی هست که خیلی با عجله و بدون تحقیق گفته شده.

اگر قرار باشه راه مطمئنی برای این حملات وجود نداشته باشه که دیگه باید در اینترنت رو تخته کرد، اینهمه بانک موسسات بزرگ،مگه می شه راهی وجود نداشته باشه.
من هم با این نظر کاملا موافقم که هر مشکل راه حلی دارد. اما این راه حل ها کاملا مشخص و ساده نیستند. مثلا اینطور نیست که اگر مدیر یک سایت اقدامات a و b و c را انجام بدهد و مثلا X تومان برای سایت هزینه کند، تمام مشکلات امنیتی بطور کامل و 100% حل شود.

متخصصان امنیت شبکه اعتقاد دارند که امنیت مقوله ای نسبی است و امنیت مطلق وجود ندارد. بارها دیده ایم که سایت های بسیار معتبر با منابع عظیم مادی و فنی با مشکل امنیتی مواجه شده و برای ساعاتی از دسترس خارج شده اند.

مثلا در تابستان سال گذشته، برخی خبرگزاری های بزرگ گشور - که به منابع نامحدود مادی و فنی دسترسی دارند - در اثر حمله DDOS برای ساعاتی از دسترس خارج شدند. یا مثلا در سایل گذشته میلادی، سایت توییتر برای چند ساعت بدلیل حمله ddos از دسترسی خارج شد. داستان هک شدن توییتر را هم که حتما شنیده اید: http://techcrunch.com/2009/12/17/twitter-reportedly-hacked-by-iranian-cyber-army/

خلاصه اینکه همیشه راه حلی وجود دارد. اما هیچ راه حلی مطلق نیست. همین حالا که سایت به کار خود ادامه می دهد، نتیجه اجرای همزمان چند راه حل است. اما این راه حل ها به معنی اطمینان 100% از عدم تکرار مشکل نیست.

موفق باشید

persiansarmaye
May 9th, 2010, 16:53
سلام
حمله به کدام پورت بوده؟ پینگ رو ببندید. bfd نصب هست دیگه؟

s.mohammad
May 9th, 2010, 18:35
سلام و عرض خسته نباشيد خدمت آقا رضا،

سايت ما هم همونطور كه خدمتتون عرض كرده بودم قبلا دچار حملات DDOS شد كه خوشبختانه مدير سرور تونست كنترلشون كنه البته خوب احتمالا حملاتي كه به سايت ما ميشد در مقايسه با سرمايه بايد خيلي ناچيز باشه.

ehsanshok
May 18th, 2010, 15:48
امنیت اطلاعات، سومین مشکل بزرگ مراکز دانشگا‌هی
از ایمن بودن داده‌های خود چقدر مطمئنید؟ ([Only registered and activated users can see links])

دانش > فناوری - اغلب دانشمندان مایلند که داده‌ها و منابع خود را آزاد نگهدارند؛ ولی متخصصان ایمنی سایبری توصیه می‌کنند که این اطلاعات را پشت دیوارهای آتشین و تحت حفاظت شدید نگهداری کنند. این تناقض را چطور باید برطرف کرد؟
مجید جویا: در سال 2002، مارک گرشتاین، متخصص بیوانفورماتیک و همکارانش سروری را راه‌اندازی کردند تا میزبان برخی از داده‌های معمول ژنومیک باشد. در داخل این سیستم یک نرم‌افزار رایگان به نام Snort نصب شده بود که پیوسته ترافیک غیرعادی شبکه، اسکن‌های پنهانی و اختلالات عملکردی سرور را که ممکن بود ناشی از تلاش برای نفوذ به داخل سیستم باشد، مانیتور می‌کرد.
هفت ماه بعد، تصویری که به چشم می‌خورد یک سرور تحت محاصره بود.گرشتاین که در دانشگاه نیوهیون در کانکتیکات مشغول پژوهش است، می‌گوید: «اگر شما یک سرور داشته باشید، به طور مداوم در معرض حمله قرار دارد». اکثر روزها، ده بار یا کمتر به سرور ضربه وارد می‌شد، ولی در مواقعی هم تعداد ضربه‌ها به هزاران مورد می‌رسید. گرشتاین اشاره می‌کند که همه این ضربه‌ها حمله نبودند. در دو روز پر حمله، بیش از 90 درصد رخداد‌ها تلاش برای ایجاد "buffer overflow" بودند که در آن، مقادیر زیادی از داده‌ها در حافظه سیستم نوشته می‌شود تا آن را از کار بیندازد، و آن را در برابر مهاجم بی‌دفاع بگذارد.
به گزارش نیچر ([Only registered and activated users can see links])، در مواجهه با چنین حمله بی‌رحمانه‌ای، اکثر سرمایه‌گذاری‌ها در شبکه اینترنت، باید با احتیاط انجام شوند. به گفته گرشتاین، نتیجه گماردن یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی با تجربه اندک برای راه‌اندازی یک وب‌سایت، ممکن است فاجعه‌بار باشد. هکرها با ورود چه از طریق ضعف در کدگذاری یا پورت‌های باز (نقاط ورودی دیجیتال به سخت‌افزار و سیستم‌عامل کامپیوترها) می‌توانند محتوای سایت را تغییر دهند و یا بدتر از آن، بدافزارهایی را روی دستگاهی که آن را اجرا می‌کند، نصب کنند. حمله‌ها می‌توانند گستره‌ای وسیعی را در بر بگیرند، از نصب نرم‌افزارهایی به منظور نفوذ به منابع سیستم گرفته تا نرم‌افزارهای اسکن برای سرقت داده‌های شخصی و رمز عبور کاربران. برخی از مهاجمین سیستم‌های دانشگاهی را هدف می‌گیرند تا منابع محاسباتی یا حتی محتوای معنوی (مانند ترکیبات اختصاصی، طراحی‌ ابزارها، داده‌های حق مالکیت معنوی و ارتباطات افراد) را به سرقت ببرند. به نظر می‌رسد که مسئولیت فاش شدن ای میل‌های واحد پژوهش‌های آب‌وهوایی دانشگاه ایست آنجلیای انگلیس را که در اثر آن بحرانی در اعتماد به داده‌های علوم آب‌وهوایی پدیدار شد نیز باید به پای هکرها نوشت.
حفاظت پردردسر
[Only registered and activated users can see links]حفاظت از داده‌های پژوهشی چالش‌های خاص خود را دارد. بیشتر کارشناسان آی‌تی پیشنهاد می‌کنند که ذخایر بزرگ یا حساس داده‌ها توسط گروه متمرکز آی‌تی مدیریت شوند که می‌تواند سیستم‌ها را مدیریت و نظارت کند و از نزدیک بر ترافیک و محدودیت دسترسی نظارت داشته باشد. ولی این در تعارض با عادت پژوهشگرانی است که نیاز دارند این داده‌ها در اختیار طیف گسترده‌ای از پژوهشگران و دانشجویان قرار بگیرد. تا جایی که افرادی مانند فیلیپ زامور، زیست‌شناس دانشکده پزشکی دانشگاه ماساچوست می‌گویند: «ترجیح می‌دهم که داده‌هایم ناامن ولی آزاد باشند».
مایکل کورن، مسئول بخش امنیت سایبری دانشگاه ایلی‌نوی، تخمین می‌زند که فایروال دانشگاه، با چیزی بین 2 تا 3 میلیون بار اسکن در هر روز مقابله می‌کند؛ آن‌ها مهاجمین گذرایی هستند که به دنبال پورت‌های ارتباطی باز می‌گردند. به گفته او درصد چشم‌گیری از اینها از «متخصصینی که در خدمت گروه‌های تبهکاری سازمان یافته هستند» نشات می‌گیرند. این فقط کورن نیست که با چنین وضعی مواجه است، به گفته دالاس تورنتون، همتای وی در دانشگاه کالیفرنیا در سن‌دیگ، شبکه مرکز ابررایانه این دانشگاه، به طور متوسط 27 هزار تلاش برای حمله را در سه ماه اول سال 2010 / زمستان 1388 ثبت کرده است. به گفته تورنتون این عدد نشان دهنده تنها بخشی از حملات است، چرا که خیلی از حملات ساده و ابتدایی در آن نادیده گرفته شده‌اند.
حملات موفق اما کمتر از این هستند. به تازگی، وب‌سایت حوادث امنیتی آموزشی گزارش داد که در فاصله بین جولای 2005 / تیر 1384 تا دسامبر 2009 / آذر 1388، مراکز آموزش عالی تقریبا 500 مورد از سرقت، از دست رفتن و یا افشای اطلاعات را ثبت کرده‌اند. اکثر این موارد در ایالات متحده رخ داده‌اند؛ تنها ده مورد در انگلستان، 11 مورد در کانادا و 8 مورد در ژاپن. ولی این تنها نوک کوه یخ است؛ چرا که به گفته کابینسکی اکثر حملات گزارش نمی‌شوند. مک‌کنی گزارش داده که رشد جرایم سایبری در انگلستان از میزانی که در 15 ماه پیش می‌شد حدس زد، خیلی بیشتر است.
یک سازمان غیر انتفاعی متخصصین تحصیلات تکمیلی آی‌تی که ارزیابی‌های سالیانه مسئولین امنیت شبکه دانشگاه‌ها را بر عهده دارد، در گزارش سال 2009 خود، امنیت را سومین مشکل بزرگ آی‌تی حال حاضر در موسسات آموزشی تحصیلات تکمیلی می‌داند. مسئولین امنیتی این موسسات دو مشکل حاد دارند. یکی پشتیبانی مالی است که در رده اول این ارزیابی قرار گرفته است. برای مثال دانشکده پزشکی دانشگاه ویسکانسین با 1300 کامپیوتر و 500 نفر کارمند و هزاران نفر دانشجو، تنها یک نفر مسئول آی‌تی دارد. در چنین شرایطی، به گفته رابرت همرز رئیس دانشکده:‌ «کار زیادی از دست این فرد بر نمی‌آید». سال گذشته هکرهای خارجی از نبود فایروال استفاده کرده و با نفوذ به 40 کامپیوتر دانشکده، نرم‌افزارهایی را بر روی آن‌ها نصب کردند که آنها را به سرورهای اشتراک فایل برای موسیقی، فیلم و برنامه‌های تلویزیونی دارای کپی‌رایت تبدیل کرده بود.
استقلال در برابر حفاظت
[Only registered and activated users can see links]مشکل دیگر استقلال پژوهشگران است. پژوهشگران دانشگاهی باید بتوانند نرم‌افزارهای مورد نیاز خود را نصب کنند تا با همکاران خود تشریک مساعی کنند، ابزارهای جدید برای مصرف عمومی یا خصوصی درست کنند، و هر کار دیگری از این دست. علاوه بر آن، پژوهشگران «بهترین افراد جهان در عدم رعایت دستور العمل‌ها هستند»!
دانشگاه‌ها معمولا این مشکل را با بهره‌گیری از سرویس‌های متمرکز خود حل می‌کنند. خیلی از موسسات آکادمیک یک سیستم دفاعی مشترک ولی کاملا موثر دارند که هر کاری را، از ارسال به‌روزرسانی‌های امنیتی سیستم‌عامل و آنتی‌ویروس گرفته تا کنترل از راه دور ترافیک شبکه و راه‌اندازی شبکه‌های مجازی امن برای ارتباط‌های کدگذاری شده و ماشین‌های مجازی، مدیریت می‌کند. ماشین‌های مجازی جایگزین سخت‌افزار هستند: به رغم این‌که واسط کاربری مشابه یک کامپیوتر واقعی یا یک سرور شبکه است، آنها در عمل از طریق پنجره‌هایی که بر روی یک کامپیوتر میزبان مرکزی باز می‌شوند کار می‌کنند.
به گفته گرشتاین قسمت عمده آزمایشگاه او بر روی شبکه‌ای از ماشین‌های مجازی بنا شده است. به این ترتیب آنها از همه منابعی که روی شبکه می‌گذارند پشتیبان تهیه می‌کنند و اگر بخشی از داده‌های آنها هک شود نگرانی بابت از دست رفتن آن ندارند.
به گفته چابینسکی، این که هر پژوهشگر چقدر باید نگران باشد، بستگی به محاسبات هزینه و فایده خود او از ارزش امنیت و درستی داده‌هایش هم برای خود او و هم برای رقبایش دارد. نتیجه محاسبه خیلی‌ها این می‌شود که دلیلیبرای نگرانی وجود ندارد، چرا که با تهیه کپی‌های منظم از داده‌های خود می‌توانند هر زمان که مشکلی پیش آمد، به سادگی آن را برطرف کنند. ولی کسانی که می‌خواهند داده‌های باارزش شخصی، اقتصادی و یا محرمانه را ذخیره کنند، «باید در مورد امنیت سیستم خود کاملا مطمئن باشند».
این مسئله آن قدر مهم است که سازمان‌های دولتی ارائه کننده کمک‌هزینه‌های پژوهشی در ایالات متحده، اطمینان از انطباق ایمنی داده‌های حساس از جمله گزارش‌های سلامتی با قانون مدیریت ایمنی اطلاعات سال 2002 را جزو شروط خود قرار داده‌اند. به این ترتیب، «یک حادثه ایمنی در یک دانشگاه، فقط با عذرخواهی دانشگاه و یا یک پرونده حقوقی تمام نمی‌شود، بلکه می‌تواند به لغو کمک‌های دولتی به تحقیقات آن منجر شود».
آموزش‌های پیشگیرانه می‌تواند کم‌هزینه‌ترین سلاحی باشد که مسئولین آی‌تی در اختیار دارند. مخصوصا وقتی که در نظر بگیریم هیچ زیرساختی نمی‌تواند بر بی‌احتیاطی کاربر غلبه کند.
مارتی لیندر، مهندس ارشد تیم پاسخ سریع کامپیوتری برنامه مهندسی نرم‌افزار موسسه کارنگی ملون می‌گوید: «بهترین راه برای ایمنی یک کامپیوتر این است که صفحه کلید را حذف کنیم، به این ترتیب دیگر اشتباه انسانی در کار نخواهد بود».

isar
June 7th, 2010, 11:10
در همین 10 دقیقه به اندازه موهای سرم ترافیک سرور به من نشون داد.

mrm2007
June 10th, 2010, 12:28
با سلام
از ساعت 12:10 دقیقه تا همین حالا هم دوباره پیغام ترافیک زیاد رو نشون میداد.

PASSERBY
June 22nd, 2010, 00:57
[Only registered and activated users can see links]
سرعت very slow !!!

Reza
November 29th, 2010, 21:39
متاسفانه از صبح امروز حملات بسیار شدیدی به سرور سایت آغاز شده.

فعلن راه حلی موقت را برای حل مشکل اجرا کردیم. اما احتمال تکرار مشکل در روزهای آینده وجود دارد.

توضیح اینکه افزایش غیرطبیعی تعداد کاربران میهمان در برخی ساعتها نیز به دلیل همین حملات است.

Konjkav
November 29th, 2010, 22:22
سلام
ظاهرا روسها زبان فارسی خود را تقویت کرده و بشدت مشتری سایت سرمایه شدند
عکس ضمیمه را ببیند :
ترافیک سایت از روسیه 22 برابر ترافیک از سمت ایران!

پیشنهاد شخصی بنده :
1-محدود کردن دسترسی آی پی های روسیه
2- محدود کردن تعداد میهمانها و در صورت پر شدن تعداد میهمانهای مجاز در خواست از آنان برای لوگین کردن

DAVOOD24
November 30th, 2010, 02:05
سلام
ظاهرا روسها زبان فارسی خود را تقویت کرده و بشدت مشتری سایت سرمایه شدند
عکس ضمیمه را ببیند :
ترافیک سایت از روسیه 22 برابر ترافیک از سمت ایران!

پیشنهاد شخصی بنده :
1-محدود کردن دسترسی آی پی های روسیه
2- محدود کردن تعداد میهمانها و در صورت پر شدن تعداد میهمانهای مجاز در خواست از آنان برای لوگین کردن

سلام فکر میکنم دلیلش تاپیک آلپاری باشه :laugh: ظاهرا حرف حق بعضی از دوستان به مزاج روسها خوش نیومده :rambo:

hamid maleki
November 30th, 2010, 12:47
سلام آقا رضا دوستان از دوبی‌ به سایت دسترسی‌ ندران علت چیست؟

مسعود رهجو
December 1st, 2010, 00:52
خدا شکر سایت آمد بالا نگران کننده بود

s_p1981
December 1st, 2010, 02:17
من الان با vpn که ip واسه آمریکا هست تست کردم نمیشه وارد سایت شد.الان بدون vpn ولی میشه

babaee
December 1st, 2010, 21:25
آره منم چک کردم دیدم نمیشه با ای پی غیر ایرانی وارد شد

mahernaz
December 3rd, 2010, 04:05
زحمات شما موجب قدر دانی و دلگرمی ما است .بر قرار باشید

halazoon
December 5th, 2010, 14:55
سلام
ظاهرا روسها زبان فارسی خود را تقویت کرده و بشدت مشتری سایت سرمایه شدند
عکس ضمیمه را ببیند :
ترافیک سایت از روسیه 22 برابر ترافیک از سمت ایران!

پیشنهاد شخصی بنده :
1-محدود کردن دسترسی آی پی های روسیه
2- محدود کردن تعداد میهمانها و در صورت پر شدن تعداد میهمانهای مجاز در خواست از آنان برای لوگین کردن

فکر میکنم توپولوف خان به سایت حمله کرده و فکر جانشینی آقارضا را دارد.

seven7
December 5th, 2010, 21:28
سلام من که رسما یک هفته هست که نمی تونم وارد سایت بشوم
کمککککککککک

isar
December 5th, 2010, 23:01
سلام من که رسما یک هفته هست که نمی تونم وارد سایت بشوم
کمککککککککک

سعی کنید غیر رسمی وارد بشید ;):p

seven7
December 5th, 2010, 23:44
خوب به صورت غیر رسمی بعضی از فرومها نمیشه رفت

vm68
December 16th, 2010, 02:01
سلام
می خواستم بدانم دوباره به سایت حمله شده چون دو روزه که من برای ورود به سایت مشکل دارم از مدیران سایت خواهش می کنم پیگیری کنند
متشکرم

Reza
December 16th, 2010, 13:32
سلام
می خواستم بدانم دوباره به سایت حمله شده چون دو روزه که من برای ورود به سایت مشکل دارم از مدیران سایت خواهش می کنم پیگیری کنند
متشکرم
سلام

لطفا بطور دقیق شرح بدهید که چه مشکلی دارید.

vm68
December 16th, 2010, 15:41
سلام
وقتی ادرس سایت را در ادرس بار مرورگرم مینویسم(البته من از فایر فاکس استفاده می کنم) و کلید اینتر را میزنم پس از مدتی یک صفحه کاملآ سفید ظاهر می شود که هیچ چیزی در ان نیست مشابه این مشکل در زمان حمله به سایت پیش امده بود(منظورم همین حمله چند وقت پیش است)لطفآ راهنمایی بفرمایید
متشکرم

Reza
December 16th, 2010, 15:46
سلام
وقتی ادرس سایت را در ادرس بار مرورگرم مینویسم(البته من از فایر فاکس استفاده می کنم) و کلید اینتر را میزنم پس از مدتی یک صفحه کاملآ سفید ظاهر می شود که هیچ چیزی در ان نیست مشابه این مشکل در زمان حمله به سایت پیش امده بود(منظورم همین حمله چند وقت پیش است)لطفآ راهنمایی بفرمایید
متشکرم
اگر با IP ایران از سایت بازدید می کنید، نباید با این مشکل مواجه باشید. می توانید از کروم استفاده کنید که سرعت بیشتری دارد. آخرین نسخه پایدار را از لینک زیر دریافت کنید:
http://www.softpedia.com/dyn-postdownload.php?p=108166&t=0&i=3

Reza
December 16th, 2010, 15:49
سلام
وقتی ادرس سایت را در ادرس بار مرورگرم مینویسم(البته من از فایر فاکس استفاده می کنم) و کلید اینتر را میزنم پس از مدتی یک صفحه کاملآ سفید ظاهر می شود که هیچ چیزی در ان نیست مشابه این مشکل در زمان حمله به سایت پیش امده بود(منظورم همین حمله چند وقت پیش است)لطفآ راهنمایی بفرمایید
متشکرم
اگر با IP ایران از سایت بازدید می کنید، نباید با این مشکل مواجه باشید. می توانید از کروم استفاده کنید که سرعت بیشتری دارد. آخرین نسخه پایدار را از لینک زیر دریافت کنید:
http://www.softpedia.com/dyn-postdownload.php?p=108166&t=0&i=3

vm68
December 16th, 2010, 15:57
اقا رضا عزیز از IP ایران استفاده می کنم ولی نمیدونم مشکل چیه که از هر ده بار شاید یک بار بتوانم وارد سایت بشوم بابت لینک هم خیلی ممنونم

محمد هورزاد
December 16th, 2010, 16:37
آقا رضا سلام - خسته نباشید

الان چند روز هست که از منزل میتونم وارد سرمایه بشم اما از دفتر خیر

اینترنت منزل - ای دی اس ال
اینترنت دفتر - وایمکس ایرانسل

با همه مرورگر ها هم امتحان کردم اما نشد - با گوشی به وایرلس دفتر کانکت شدم - با گوشی هم نتونستم وارد بشم
تمام سایت ها و انجمن ها باز میشه بجز سرمایه

روی لپ تاپم ویندوز 7 اورژینال دارم - ممنون میشم راهنمایی کنید

محمد هورزاد
December 19th, 2010, 23:34
آقا رضا سلام - خسته نباشید

الان چند روز هست که از منزل میتونم وارد سرمایه بشم اما از دفتر خیر

اینترنت منزل - ای دی اس ال
اینترنت دفتر - وایمکس ایرانسل

با همه مرورگر ها هم امتحان کردم اما نشد - با گوشی به وایرلس دفتر کانکت شدم - با گوشی هم نتونستم وارد بشم
تمام سایت ها و انجمن ها باز میشه بجز سرمایه

روی لپ تاپم ویندوز 7 اورژینال دارم - ممنون میشم راهنمایی کنید


آقا رضا سلام

من الان چند روز هست که این صفحه را ریفرش میکنم به امید اینکه پاسخی داده باشید - ممکن است بفرمایید چرا پاسخ نمی دهید ؟

ممنون

sht31164
December 20th, 2010, 12:07
آقا رضا سلام - خسته نباشید

الان چند روز هست که از منزل میتونم وارد سرمایه بشم اما از دفتر خیر

اینترنت منزل - ای دی اس ال
اینترنت دفتر - وایمکس ایرانسل

با همه مرورگر ها هم امتحان کردم اما نشد - با گوشی به وایرلس دفتر کانکت شدم - با گوشی هم نتونستم وارد بشم
تمام سایت ها و انجمن ها باز میشه بجز سرمایه

روی لپ تاپم ویندوز 7 اورژینال دارم - ممنون میشم راهنمایی کنید
من هم چند روزه که با وایمکس نمیتونم به سایت وصل بشم و الآن با gprs گوشیم وصل شدم.

لطفا این مشکل رو پیگیری کنید.

Reza
December 20th, 2010, 12:12
آقا رضا سلام - خسته نباشید

الان چند روز هست که از منزل میتونم وارد سرمایه بشم اما از دفتر خیر

اینترنت منزل - ای دی اس ال
اینترنت دفتر - وایمکس ایرانسل

با همه مرورگر ها هم امتحان کردم اما نشد - با گوشی به وایرلس دفتر کانکت شدم - با گوشی هم نتونستم وارد بشم
تمام سایت ها و انجمن ها باز میشه بجز سرمایه

روی لپ تاپم ویندوز 7 اورژینال دارم - ممنون میشم راهنمایی کنید

من هم چند روزه که با وایمکس نمیتونم به سایت وصل بشم و الآن با gprs گوشیم وصل شدم.

لطفا این مشکل رو پیگیری کنید.

با سلام

لطفا از طریق این سایت آدرس IP خود را پیدا کنید و برای من PM کنید. http://www.whatismyip.com

با تشکر

hnp2500
December 20th, 2010, 12:32
اگر با IP ایران از سایت بازدید می کنید، نباید با این مشکل مواجه باشید. می توانید از کروم استفاده کنید که سرعت بیشتری دارد. آخرین نسخه پایدار را از لینک زیر دریافت کنید:
[Only registered and activated users can see links]

با عرض سلام و روز بخیر
آیا کسانی که ip ایران ندارند، امکان دسترسی به سایت را نخواهند داشت!
اگر ip ثابت داشته باشند، آیا می توانند آنرا اعلام نموده تا امکان بازدید از سایت برایشان فراهم گردد؟

Reza
December 20th, 2010, 12:35
با عرض سلام و روز بخیر
آیا کسانی که ip ایران ندارند، امکان دسترسی به سایت را نخواهند داشت!
اگر ip ثابت داشته باشند، آیا می توانند آنرا اعلام نموده تا امکان بازدید از سایت برایشان فراهم گردد؟

با سلام

IP را به آدرس info AT sarmaye DOT com ارسال کنید.

sht31164
December 21st, 2010, 20:01
با سلام

لطفا از طریق این سایت آدرس IP خود را پیدا کنید و برای من PM کنید. [Only registered and activated users can see links]

با تشکر
میشه لطف کنید که چطوری میشه این ip رو بدست آورد؟

محمد هورزاد
December 22nd, 2010, 18:51
آقا رضا سلام - خسته نباشید

الان چند روز هست که از منزل میتونم وارد سرمایه بشم اما از دفتر خیر

اینترنت منزل - ای دی اس ال
اینترنت دفتر - وایمکس ایرانسل

با همه مرورگر ها هم امتحان کردم اما نشد - با گوشی به وایرلس دفتر کانکت شدم - با گوشی هم نتونستم وارد بشم
تمام سایت ها و انجمن ها باز میشه بجز سرمایه

روی لپ تاپم ویندوز 7 اورژینال دارم - ممنون میشم راهنمایی کنید



مشکل من حل شد

از مدیر محترم سایت ممنون که پیگیری کردند

heysam
December 24th, 2010, 12:01
آقا رضا قضيه چيه چرا وقتي آدرس سايت رو بدون [Only registered and activated users can see links] وارد ميكنم صفحه زير مي آد كه ميگه سايت ويروس داره.

83534

ممنون ميشم توضيح بدين.

vm68
December 24th, 2010, 12:08
سلام
اقا رضا مشکل من همچنان باقی است با اینکه در موردIP فرمودید که ترتیب اثر دادید اما هنوز برای ورود به سایت مشکل دارم لطفآ پیگیری بفرمایید

Reza
December 24th, 2010, 20:04
آقا رضا قضيه چيه چرا وقتي آدرس سايت رو بدون www. وارد ميكنم صفحه زير مي آد كه ميگه سايت ويروس داره.

83534

ممنون ميشم توضيح بدين.

با سلام

این پیغام مربوط به سیستم جدیدی است که از امروز بر روی سایت نصب شده است. محتوای این پیام این است که سیستم شما یا شبکه ای که از طریق آن به اینترنت متصل هستید به ویروس آلوده است. راه حل ها هم شرح داده شده.

اگر از سیستم، شبکه و ISP خود مطمئن هستید، captcha را وارد کنید و از سایت بازدید کنید. توضیحات بیشتر را در این تاپیک ببینید:
راه اندازی سیستم جدید روی سایت برای مقابله با حملات - انجمن‌های سرمایه (http://forum.sarmaye.com/showthread.php?t=5985)

وحید
February 18th, 2011, 15:03
سلام
مدتی است صفحه های سرمایه بعد از باز شدن کامل لود نمیشن.البته همه چیز ظاهر میشه اما سر در تب در موزیلا به حالت در حال لود باقی میمونه.نمیدونم اشکال از چیه اما تازگی ها اینطوری شده.
موفق باشید

DAVOOD24
February 18th, 2011, 16:43
سلام
مدتی است صفحه های سرمایه بعد از باز شدن کامل لود نمیشن.البته همه چیز ظاهر میشه اما سر در تب در موزیلا به حالت در حال لود باقی میمونه.نمیدونم اشکال از چیه اما تازگی ها اینطوری شده.
موفق باشید
برای من هم همینطوره این صفحه که اول میاد میگه ویروس داره کم بود این هم اضافه شد هر دم از این باغ بری میرسد !!

Reza
February 19th, 2011, 00:21
سلام
مدتی است صفحه های سرمایه بعد از باز شدن کامل لود نمیشن.البته همه چیز ظاهر میشه اما سر در تب در موزیلا به حالت در حال لود باقی میمونه.نمیدونم اشکال از چیه اما تازگی ها اینطوری شده.
موفق باشید
سلام

این مشکل مربوط به اینترنت کشور هست که ظاهرا به دلیل قضایای اخیر از نمایش هرگونه محتوای flash که بر روی سرورهای خارج از ایران هاست شده باشه جلوگیری می کنه. ظاهرا چاره ای نیست و باید منتظر باشیم تا مشکل اینترنت برطرف بشه.

وحید
February 19th, 2011, 14:24
سلام

این مشکل مربوط به اینترنت کشور هست که ظاهرا به دلیل قضایای اخیر از نمایش هرگونه محتوای flash که بر روی سرورهای خارج از ایران هاست شده باشه جلوگیری می کنه. ظاهرا چاره ای نیست و باید منتظر باشیم تا مشکل اینترنت برطرف بشه.
اقا رضا همه فلش ها و متن و همه چی رو نشون میده .
حتی در همین سایت هم بعضی صفحات فقط اینطوریه
به هر حال براتون ارزوی موفقیت دارم
شاد باشید

hamedfx.blogfa
March 3rd, 2011, 09:39
سلام از دیروز تا حالا سایت که میزتم باز نمیشه ولی با وی پی ان باز میشه

naser007
March 4th, 2011, 00:43
با سلام
آقا رضا وقتی روی پخش زنده سایت کلیک می کنم بجای اینکه صفحه رو باز کند صفحه پخش زنده با نام vaispy.php برای دانلود می آد
لطفا مد نظر داشته باشید
فقط جهت اطلاع!!

albertini
March 6th, 2011, 10:57
از دیروز برای اینترنت ایرانسل دیگه صفحه امنیتی هم نمیاد و فقط صفحه سفید خالی میاد.

Reza
March 6th, 2011, 11:13
از دیروز برای اینترنت ایرانسل دیگه صفحه امنیتی هم نمیاد و فقط صفحه سفید خالی میاد.
آیا دوستان دیگر که از اینترنت ایرانسل استفاده می کنند هم این مشکل را دارند؟

mercury
March 6th, 2011, 12:26
آیا دوستان دیگر که از اینترنت ایرانسل استفاده می کنند هم این مشکل را دارند؟

واسه من هم اینجوریه !

albertini
March 6th, 2011, 12:30
من الان امتحان کردم صفحه امنیتی دوباره نمایش داده شد.

Reza
March 6th, 2011, 12:44
واسه من هم اینجوریه !

من الان امتحان کردم صفحه امنیتی دوباره نمایش داده شد.
لطفا شما دو دوست گرامی در صفحه captcha در باکس مربوطه نام کاربری خود را درج کنید تا رنج IP ایرانسل را پیدا کنم. / با تشکر

Paradox
March 6th, 2011, 15:02
اقا رضا همه فلش ها و متن و همه چی رو نشون میده .
حتی در همین سایت هم بعضی صفحات فقط اینطوریه
به هر حال براتون ارزوی موفقیت دارم
شاد باشید
با سلام.
برای من هم تو سرمایه نه ولی تو خیلی از سایتها با موزیلا اینجوری میشه که فکر میکنم دلیلش همینه که بعضی لینکها فیل تر هستند و لذا مرورگر میخواد لینک پیوندها رو باز کنه اما چون از لحاظ امنیتی اجازه نداره!(مرورگر رو میگم چون تو اینجور سایتها برای من پیغام میده که سایت مورد نظر میخواد یه پنجره(Pop Up ) باز کنه ولی مرورگر بهش اجازه نمیده و چندبار که به صورت دستی اجازه دادم رفته به لینک پیوندها)
موفق باشید.

lastnight19
April 3rd, 2011, 09:42
یه مدتی هست که قابلیت دادن امتیاز مثبت و منفی برای من وجود نداره، مشکل از کجاست؟

DAVOOD24
April 3rd, 2011, 12:49
یه مدتی هست که قابلیت دادن امتیاز مثبت و منفی برای من وجود نداره، مشکل از کجاست؟
برای من هم همینطوره انگار جایی امتیاز منفی دادیم مدیریت سایت دلگیر شده و این قابلیت دادن امتیاز رو از ما گرفته.:whistle:

o0ehsan0o
April 3rd, 2011, 13:29
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت محترم
چند روزی هستش که بنده با اینکه از آیپی آمریکا استفاده میکنم ولی با سایت سرمایه مشکل پیدا کردم با مرورگر موزیلا و صفحات لود نمیشوند حتی با آیپی ایران ولی با تغییر مرورگر به اکسپلوره مشکل رفع میشود!
قبلا" این چنین اتفاقی نمی افتاد بنده به شخصه از اکسپلوره به دلیل امنیت پایین استفاده نمیکنم و این مشکل خیلی داره اذیت میکنه:(
آیا دوستان دیگه هم در این چند روزه این مشکلو با سایت داشتند؟
با تشکر موفق باشید.

hnp2500
April 3rd, 2011, 14:14
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت محترم
چند روزی هستش که بنده با اینکه از آیپی آمریکا استفاده میکنم ولی با سایت سرمایه مشکل پیدا کردم با مرورگر موزیلا و صفحات لود نمیشوند حتی با آیپی ایران ولی با تغییر مرورگر به اکسپلوره مشکل رفع میشود!
قبلا" این چنین اتفاقی نمی افتاد بنده به شخصه از اکسپلوره به دلیل امنیت پایین استفاده نمیکنم و این مشکل خیلی داره اذیت میکنه:(
آیا دوستان دیگه هم در این چند روزه این مشکلو با سایت داشتند؟
با تشکر موفق باشید.

سلام دوست عزیز
کل ایام تعطیلات نوروز من هم همین مشکل را داشتم. البته این اواخر متوجه شدم که با مرورگر Opera مشکلی ندارم ولی با Chrome و IE باز نمی شد یا به شدت کند بود و ناقص باز می شد.
اما تعطیلات که تمام شد، مشکل خود به خود حل شد!:whoow::blink:
خیلی روی امنیت FireFox مطمئن نباشید.
به قولی هر که بامش بیش برفش بیشتر. چون IE بیشتر استفاده میشه بیشتر به سیستم امنیتی IE حمله میشه. مزیت فایرفاکس OpenSource بودن اونه
باتشکر

lastnight19
April 4th, 2011, 10:34
یه مدتی هست که قابلیت دادن امتیاز مثبت و منفی برای من وجود نداره، مشکل از کجاست؟

وقتی قراره پستی پاک بشه و یا اخطار داده بشه، اینکار در کسری از ثانیه انجام می شه، ولی وقتی یک کاربر سئوالی داره یا مشکلی پیش می آید احتمال اینکه جواب داده نشه تقریباً در یک سال گذشته به صد در صد رسیده.

واقعاً باید به این سیستم مدیریت کاملاً ایرانی تبریک گفته بشه.

mohammad_f1420
April 4th, 2011, 11:01
وقتی قراره پستی پاک بشه و یا اخطار داده بشه، اینکار در کسری از ثانیه انجام می شه، ولی وقتی یک کاربر سئوالی داره یا مشکلی پیش می آید احتمال اینکه جواب داده نشه تقریباً در یک سال گذشته به صد در صد رسیده.

واقعاً باید به این سیستم مدیریت کاملاً ایرانی تبریک گفته بشه.

سلام
در تالار انتقاد و پیشنهاد فکر میکنم منظور آقا رضا شما بودید .
دادن منفی به پست های آموزشی و مفید و دلسرد کردن افراد.
موفق باشید

بهزاد اقبالی
April 7th, 2011, 11:52
سایت دیروز مشکل داشت؟؟؟؟؟؟؟؟ من نمیتونسم آنلاین بشم. موضوع چی بود؟؟؟

Reza
April 7th, 2011, 11:54
با سلام

سایت با مشکل فنی مواجه شده بود که خوشبختانه فعلن برطرف شده.

با تشکر

Erfan-FX
April 8th, 2011, 00:18
با سلام

دسترسی ID اصلی من کلا به تالارهای تخصصی ( تکنیکال و فاندامنتال ) مقدور نیست .

شکل و شمایل سایت سرمایه هم اصلا تغییر کرده ، دیگه هیچ تبلیغی بالای صفحه نیست .

موضوع چیست ؟ سایر دوستان هم این مشکل را دارند یا اینکه دسترسی من مسدود شده است ؟

با تشکر

M.Radan
April 8th, 2011, 00:22
سلام

امیر خان دیگه مشکل از دسترسی شما نیست ، همون بلایی که سر قیمت ها اومد اینجا تکرار شده

موفق باشید

OMIDDANA
April 8th, 2011, 00:23
سلام چی شده دوستان
دسترسی من هم به تالارهای تکنیکال وفاندامنتال و...مقدور نیست؟

ashkan63
April 8th, 2011, 00:24
شب همگی بخیر؛
مشکل من هم مثل بقیه دوستانه؛نمیتونم وارد تالارهای تخصصی بشم؛تبلیغات سایت هم حذف شده.

stone3141
April 8th, 2011, 00:31
من فکر کردم که نکنه چیز بدی نوشتم که دسترسی بنده به تالار محدود شده، نکنه این مشکل رو بقیه هم دارند

SPIRAL
April 8th, 2011, 00:34
سلام

امیر خان دیگه مشکل از دسترسی شما نیست ، همون بلایی که سر قیمت ها اومد اینجا تکرار شده

موفق باشید
سلام
فرمایش شما درسته از دیشب این داستان شروع شده
دشب همه انجمنهای سایت قیمتها حذف شده بودن و فقط انجمن بورس ایران در دسترس بود امشب هم این تراژدی اینجا پیاده شده

Erfan-FX
April 8th, 2011, 00:35
پس غیر قابل دسترس بودن سایت در روز چهارشنبه هم مشکل فنی نبوده است ؟! بلکه پیرو اون اطلاعیه بورس مبنی بر غیر قانونی بودن فعالیت در بازارهای جهانی مدیران سایت کرکره را کشیدند پایین .

پس چرا شفاف سازی نمیکنند و میگن مشکل فنی بوده است ؟ که ما هم بریم یک پاتوق دیگه برای خودمون پیدا کنیم ؟

ashkan63
April 8th, 2011, 00:37
سایت در حال حاضر مدیری مسولی وزیری سخنگویی نداره یه چیزی تایپ کنه!؟مشکل فنی غیر فنی هوایی زمینی!یه چیزی که ما ببینیم بریم فیلم ببینیم یا مشکل حل میشه؟!

Erfan-FX
April 8th, 2011, 00:40
سلام
فرمایش شما درسته از دیشب این داستان شروع شده
دشب همه انجمنهای سایت قیمتها حذف شده بودن و فقط انجمن بورس ایران در دسترس بود امشب هم این تراژدی اینجا پیاده شده

میخواهم برم یک تاپیک به نام " تحلیلهای ترسیمی من در بورس تهران " بزنم :laugh:

ashkan63
April 8th, 2011, 00:44
میخواهم برم یک تاپیک به نام " تحلیلهای ترسیمی من در بورس تهران " بزنم :laugh:

آخه مشکل اینجاست که اجازه ارسال موضوع جدیدم نداری!!!:banana:
میخوای باهام بریم فیلم ببینیم!من اره 7 رو پیشنهاد میدم!فکر کن تو قربانی هستی در حال ترید!اره هم بازاره!!!

dicaprio
April 8th, 2011, 00:47
پس غیر قابل دسترس بودن سایت در روز چهارشنبه هم مشکل فنی نبوده است ؟! بلکه پیرو اون اطلاعیه بورس مبنی بر غیر قانونی بودن فعالیت در بازارهای جهانی مدیران سایت کرکره را کشیدند پایین .

پس چرا شفاف سازی نمیکنند و میگن مشکل فنی بوده است ؟ که ما هم بریم یک پاتوق دیگه برای خودمون پیدا کنیم ؟
اقا امير با اينكه من شخصيت و همچنين تحليلتون رو خيلي قبول دارم و از شما يه انتقاد دارم
چرا اينقدر دنبال حاشيه و خراب كردن مدير سايت هستيد شما بر اساس حدس و گمان اين اتهام را وارد مي كنيد و اگر هم درست باشد كار خيلي خوب مدير سايت است بهتره كه چند روز دسترسي به سايت نداشته باشيم تا اينكه براي هميشه سايت ه ي ل ت ر شود و اصلا چرا مدير سايت مي خواد ما بريم يك پاتوق ديگه ؟در صورتي كه هر چه بازديدكنندگان سايت بيشتر بشه تعداد تبليغات سايت بالا ميره
قصد جسارت نداشتم فقط يك انتقاد بود

Erfan-FX
April 8th, 2011, 00:48
GBPUSD M15

فعلا که خط میانه بعنوان یک منطقه حمایتی از ریزش قیمت جلوگیری میکنه برای شکل گیری روند نزولی باید منتظر شکست خط میانه باشیم

[Only registered and activated users can see links]

kavehj
April 8th, 2011, 00:50
میخواهم برم یک تاپیک به نام " تحلیلهای ترسیمی من در بورس تهران " بزنم :laugh:

عالی بود!!!

SPIRAL
April 8th, 2011, 00:51
پس غیر قابل دسترس بودن سایت در روز چهارشنبه هم مشکل فنی نبوده است ؟! بلکه پیرو اون اطلاعیه بورس مبنی بر غیر قانونی بودن فعالیت در بازارهای جهانی مدیران سایت کرکره را کشیدند پایین .

پس چرا شفاف سازی نمیکنند و میگن مشکل فنی بوده است ؟ که ما هم بریم یک پاتوق دیگه برای خودمون پیدا کنیم ؟
سلام
موافقم چون وقتی مدیران سایت (سرمایه و قیمتها و ...)بلافاصله بعد از اطلاعیه بورس انجمنهارو میبندن و تبلیغات رو حذف میکن ,در واقع دارن قبول میکنن که فعالیتشون تا حالا غیر قانونی بوده در صورتیکه فارکس هیچ جای دنیا غیر قانونی نیست

Erfan-FX
April 8th, 2011, 00:54
این پست تحلیلی بالایی نشون میدهد که ما میتوانیم همیشه در کنار هم باشیم. ( همیشه یک راهی است )

پوست ایرانی جماعت ماشاء الله توی این 30 سال پس از انقلاب حسابی کلفت شده است و انواع و اقسام تحریمها و مشکلات نمیتواند ما را از هم جدا کند .

ولی جدای از شوخی باید یک فکر اساسی کرد ، شاید بهتر باشه یک قرار عمومی بزاریم و فکر چاره اندیشی باشیم.

ashkan63
April 8th, 2011, 00:54
GBPUSD M15

فعلا که خط میانه بعنوان یک منطقه حمایتی از ریزش قیمت جلوگیری میکنه برای شکل گیری روند نزولی باید منتظر شکست خط میانه باشیم

[Only registered and activated users can see links]


بابا فعالیت!این مطلب رو بزار رو سایت بازار بورس بلکه حالشون گرفته بشه!واسشون پست الکترونیکی کن!!!:D

ashkan63
April 8th, 2011, 00:59
الان برای من فقط و فقط یه سواله!بلاخره یکی داره این تغییرات رو میده تو سایت دیگه!این شخص شخیص نمیشه یه پاسخی به انسانهایی که اینجان بده که دلیل این تغییرات چیه؟اگر مشکل فنیه بگه بریم همون فیلم اره 7 رو ببینیم!اگرم مشکل از این اطلاعیه هست که ما هم یه اطلاعیه بدیم!من نفهمیدم از کی تا حالا مرجع قانونگذاری سازمان بورس شده؟!مگه قوه مققنه قانون گذار نیست؟!یا قوه قضاییه ناظر نیست؟بورس از کجا قانون گذار شده؟!!
کسی که داره از این رشد حبابی بورس لذت میبره میخواد ته مانده پول ملتم به زور جذب بورسی کنه که سقوطش طی چند هفته دیگه حتمیه!!!

atlass
April 8th, 2011, 01:03
از مدیران سایت خواهش می کنم حداقل یه خبری بدن قبل از اینکه سایت را اینجوری کردند نه اینکه کلا تمام انجمن ها رو ببندن. بخاطر اینکه همینجوری آدم با این اینترنتا شک داره به همه چیز و فکر می کنه اشکال از سایت نیست از 4 تا مرورگر استفاده کردم تا اینکه فهمیدم قضیه چیز دیگری است لطفا یه توجهی هم به کاربراتون داشته باشین

Reza
April 8th, 2011, 01:08
توجه دوستان را به این تاپیک جلب می کنم:
حذف موقت تالارهای مشمول ممنوعیت های اطلاعیه بانک مرکزی - انجمن‌های سرمایه (http://forum.sarmaye.com/showthread.php?t=6082)

Erfan-FX
April 8th, 2011, 01:10
بچه ها لینک زیر را ببینید : ( دانشکده علوم افتصادی )

[Only registered and activated users can see links]

اساسا این دوره آموزشی مربوط به فارکس بوده است ، ولی با تغییر عناوین جوری وانمود میکنند که مباحث مربوط به بورس تهران است.

دو سه سال پیش که تبلیغات گسترده فارکس شروع شد و شرکتهای فارکسی مثل قارچ سبز میشدند ، من به دوستانم میگفتم که چند سال بعد میزنند گند کار را درمیارند .
آخه عزیز من فعالیت در حوزه بازارهای مالی بعنوان حرفه ای ترین شغل جهان معرفی شده است . هر کسی از راه رسید شد تریدر ، در حالی که هیچی از این کار نمیدونست . نهایت هم کال میشدند ، جالبه هیچوقت هم حاضر نبودند بروند مطالعه کنند چهار تا کتاب بخونند ، یک روز رفتند سراغ سیستم پفک ، روز بعد رفتند چراغ سیستم چیپس ، آخرشم میزدند پولشون را به فنا میدادند.

چهار تا شرکت کلاهبردار هم که خدا لعنتشون کنه ، این خلق الله را سر کیسه میکردند .

خوب آخرش همین میشه دیگه ، بازار کم پوستمون رو میکنه هزار تا بدبختی دیگه را هم باید تحمل کنیم .

ashkan63
April 8th, 2011, 01:21
خوب دوستان پاشیم بریم فیلم اره 7 مون رو ببینیم!!!
من یه پیغام اعتراضی به سایت سازمان بورس زدم.دیگه هرجور میتونید نسبت به این اطلاعیه اعتراض کنید.هنوزم میگم سازمان بورس مرجع قانونگذاری نیست.کسی وکیلی داره یا وکیله از طریق قانونی اقدام کنه راجع به این موضوع هرجا نیاز باشه ما هم به عنوان شاکی از سازمان بورس هستیم.
گفتم اینا میخوان جماعتی که تو بازار ارز بین الملل هستند و خیلیاشون تریدرای خوبین پولشون رو بدن به آقایونی که از رشد حبابی بازار دارن لذت میبرند.عمرآ اگه با پولم صبح تا شبم قلیون بکشم این دیوانگی رو نمی کنم!!!

Reza
April 8th, 2011, 01:28
لطفا ادامه بحث را در این تاپیک پیگیری کنید:
حذف موقت تالارهای مشمول ممنوعیت های اطلاعیه بانک مرکزی - انجمن‌های سرمایه (http://forum.sarmaye.com/showthread.php?t=6082)