PDA

View Full Version : گفتگو درباره دومین دوره مسابقات فارکس سایت سرمایه


صفحه ها : 1 [2]

kurosh_lava
February 7th, 2009, 09:59
نیما ضیایی ، متولد 1356

اواخر سال 82 با این علم آشنا شدم و متاسفانه چون معرف (IB) از دوستان در بورس اوراق بهادار بود و مدعی اینکه با یک دوره کار رو یاد گرفته و همه گروه را به سود خواهد رساند من و دیگر دوستان هرآنچه در بورس سود کرده بودیم رو از دست دادیم. هم بروکر خیلی بدجنس بود و هم IB به فکر کمیسیون خودش. ما هم هیچ چیزی از این علم نمیدونستم. حداقل معامله 0.5 لات بود و با حسابهای 5000 دلاری به بالا. اسپرد 5 پیپ و 4 پیپ هم کمیسیون برای IB . یعنی تا Break even point شما 9 پیپ میخواستید که یه کلاهبرداری محض بود.

خیلی برام گرون تموم شد . به این خاطر شروع به مطالعه و ترید با demo کردم تا به یک نتیجه برسم. زبان انگلیسی کمک شایانی کرد. فکر کنم هنوز نصف راه طی شده باشه و تا یک تریدر حرفه ای شدن خیلی راه مونده. ولی خوب خوبه که نیمه دوم یک کم راحت تره.

من توی این 4 هفته خیلی دچار احساسات شدم و اشتباهات زیادی کردم. ولی سعی کردم با اینکه 0.1 طلا میگرفتم به مدیریت سرمایه هم توجه کنم که در این کار خیلی هم موفق نبودم. حالا ریز معاملات را که آقا رضا مدیر محترم سایت ( که جا داره اینجا از ایشون و همکاران محترمشون هم بابت زحمات تشکر کنم ) بزنند و اگه علاقمند به بررسی اون باشید خودتون خواهید دید.


زیاد به کار گروهی اعتقاد ندارم ، سعی میکنم تنها و بدور از نظرات دیگران ترید کنم چون به نظرم هیچ دو نفری نمی تونند مثل هم کار نمی کنند. توی یه جزوه روانشناسی نوشته بود که هر وقت برای ترید احتیاج به نظر دیگران داشتی هنوز صلاحیت این کار رو پیدا نکردی ، چون حتمآ سیستم معاملاتی شما هنور دچار ضعف و ایراد است.
پس بهترین کار ، ادامه کسب تجربه و مطالعه بیشتر است. در ارتباط بودن با افراد ، نظراتشون و سیگنال ها باعث تداخل با نظرات شخصی میشه و درصد خطا رو بالا میبره.

به هر حال من شاگرد همه دوستان این سایت هستم.

جا داره از دوست خوبم آرتین بابت گوشزد های بجا که در اشتباهاتم بهم میکرد تشکر کنم.


ارادتمند همه دوستان سرمایه ای

سلام آقا نیما عزیز
اول از همه تبریک می گم برای موفقیت شما و این که منتظر فعالیت شما در سایت هستیم .:rolleyes:
:rolleyes:

mercury
February 7th, 2009, 12:32
با درود خدمت دوستان خوب و با معرفت سرمایه
ابتدا به سه دوست عزیز یعنی آقای نیما ضیایی و جناب Leprechaun و آقا محمد صمیمانه تبریک عرض می کنم و امیدوارم در تمام مراحل زندگی مانند این مسابقه موفق باشند.
از آقا رضا و همچنین شرکت ایمانی که مسولیت برگزاری و پشتیبانی مالی این مسابقه رو بر عهده داشتند نیز سپاسگزاری می کنم.
این مسابقه درسهای زیادی برای من داشت ؛ یک اینکه لوریج زیاد همیشه منتهی به پول زیاد نمی شه و با لوریج کم هم می توانیم ترید کنیم و هیچ مشکلی پیش نمی یاد و حتی می توانیم حساب رو بعد از یک ماه یک و نیم برابر کنیم همانند آقای ضیایی .
دو اینکه بر پوزیشن های غلط خودمون نباید اصرار کنیم ( در پوند دلار درست همین بلا سر من اومد به جای اینکه اجازه بدهم که استاپم بخوره مرتب اونو جابه جا می کردم به امید بازگشت قیمت و کاری از همه بدتر اینکه مرتب بر لات معامله اضافه می کردم به امید جبران ضرر )
سه اینکه یک تریدر خوب بایستی نظم و مقررات رو به طور کامل رعایت کنه . و بر طبق یک برنامه و روال کاری منظم پیش بره تا در ذهن و فکرش بلوا و آشوب به پا نشه و نظم فکریش به هم نخوره.
و در پایان هم به قول دوست و استاد خوبم جناب آقای اقبالی بیشتر وقتتون رو صرف مطالعه کنید و کمترین وقت رو به کلیک کردن روی Sell و Buy بگذرونید تا هم آمار کال شده ها بیاد پائین و هم قشر فارکس کار ایران زمین جزء فرهیخته ترین اقشار این جامعه و از همه مهمتر جزء با اخلاق ترین طبقه این جامعه باشند.( البته دوستان خوب این انجمن اینها را با رفتارشون که در پستهاشون متجلی هستش ثابت کرده اند )
با آرزوی بهروزی و سعادت برای همه دوستان سرمایه

amin_ar
February 7th, 2009, 14:10
[Only registered and activated users can see links]

با عرض سلام و خستته نباشید خدمت همه دوستان و عرض تبریک به نفرات اول تا سوم
همچنین عرض تشکر از تمامی کسانی که برای مسابقات زحمت کشیدند.مخصوصا سایت دوست داشتنی سرمایه
بگذارید یه کم از خاطرات خودم بگم و در نهایت هم چند نکته رو یاد اور بشوم مخصوصا به stanford گرامی
.واقعیت این هست که روز اولی که مسابقات شروع شد اصلا میل زیادی نداشتم برای شرکت کردن در مسابقات.....به خودم گفتم اه چه مسخره! چرا برای لورج محدودیت گذاشتند! چند پیپ سود نهایت اش میشه چند دلار! پس مسابقات رو بیخیال!
یه 10 روزی گذشت و دوباره به سرم زد مسابقات رو ادامه بدم...استفاده از لورج کم در ابتدا سخت بود........خلاصه ماجرا رو در نهایت میگم: طی مدت مسابقات دیدگاه من نسبت به فارکس کاملا تغییر کرد! حالا حس خیلی بهتری به لورج کم تر دارم!
اکثر تازه کارها فکر میکنند موفقیت در فارکس یعنی:
ترید در تایم پایین تر+ لورج بیشتر
ولی به نظر من نهایت موفقیت در فارکس اینه:
ترید در تایم بالاتر+ لورج کمتر
.
اما در نهایت هم از stanford درخواست میکنم توضیح بده که چرا در روز اخر مسابقات over trade کرد؟در حالی که میتونست بین 3 نفر اول باشه؟

behrouz-fx
February 7th, 2009, 16:28
سلام
ممنونم از لطف مدیریت و برگزار کنندگان مسابقه.
هم در این مسابقه و هم در مسابقه قبلی ، افراد زیادی اعلام کردند که تجربیات خوبی کسب کردند.بخواهیم واقع بین باشیم ، جدا از بحث رقابت ،این مسابقات ، یک تست یکماهه دمو بود بر روی توانایی ها و روش ما و ...
واقعیت اینه که ارزش تست های منظم دمو معمولا نا دیده گرفته میشود ، اما تجربه چنین مسابقاتی نشان می دهد که چنین تست هایی تا چه اندازه مفید هستند.
با توجه به وجود پارامتر های بسیار زیاد موجود در تحلیل ها و روانشناسی و مدیریت سرمایه ، میتوان هر ماه در کنار حساب اصلی ، یک یا چند (حداکثر 3 ) حساب دمو افتتاح کرد و در آن تنها یک پارامتر را بررسی کرد.مثلا جناب عماد دهنوی قبلا در تاپیکی ، 2 ([Only registered and activated users can see links])حساب برای تست استاپ گذاشتن و نگذاشتن ، افتتاح کرده بودند.
موارد فراوانی برای تست وجود دارد که صرفا مربوط به روش ترید و تست سیستم نمی باشد.این موارد می تواند برای تقویت یا رد یک دیدگاه به کار برده شود.نمونه های آن میتواند تست لوریج ، تست استاپ لاس ، تست نسبت سود به ضرر ، تست تعداد پوزیشن و ... باشد.
بنده هم باور دارم که تست یک ماهه شاید زمان کم و غیر استانداردی باشد، اما بیش از این باور به این معتقد هستم که همین تستهای یک ماهه هم در صورت انجام ، تاثیر بسیار بسیار خوبی در دیدگاه و نتیجه گیری بلند مدت شما خواهد داشت.
مطلب دیگر اینکه این گونه تست ها زمان زیادی لازم ندارند ، کافیست زمان مشخص اندکی در روز را به آنها اختصاص دهید.یا هنگامی که در حساب اصلی پوزیشن میگیرید ، با تغییر اون پارامتر ، در حساب دمو هم پوزیشن بگیرید.
رسما سخنرانی شد :laugh:
شاد و سلامت باشید :)

asg_ros
February 7th, 2009, 20:45
تعداد کل شرکت کنندگان در مسابفه : 294 نفر
جمع بالانس اولیه شرکت کنندگان : $ 294000
جمع نهایی بالانس شرکت کنندگان : $ 246379
میانگین بالانس شرکت کنندگان : $ 838
میانگین سود / زیان شرکت کنندگان : $ 162-
---------------------------------------------------------
تعداد افراد دارای بالانس بیش از $ 1000 : 90 نفر ( % 30 )
تعداد افراد دارای بالانس کمتر از $ 1000 : 204 نفر ( % 70 )
70/30 = 2.6 براابر

تعداد افراد دارای بالانس بیش از $ 1500 : 9 نفر ( % 3 )
تعداد افراد دارای بالانس کمتر از $ 500 : 61 نفر ( % 20)
20/3 = 6.6 برابر

نظر دوستان در مورد علت به دست آمدن این نتایج چیه ؟ (اسپرد ؟ لوریج ؟ روش معاملات اکثریت ؟ ...؟) :huh:

Reza
February 7th, 2009, 23:31
یکی از نکات جالب توجه در نتایج این است که از روز دوم تا آخرین روز مسابقه، همواره میانگین Balance شرکت کنندگان بالاتر از میانگین Equity بوده است. همچنین با نزدیک شدن به پایان مسابقه، اختلاف میانگین Balance و میانگین Equity شرکت کنندگان افزایش داشته است.

از دوستان گرامی دعوت می کنم تحلیل و تفسیر خود از این موضوع را در ادامه این تاپیک مطرح کنند.

Leprechaun
February 7th, 2009, 23:50
با سلام

به نوبه خود به نمايندگي از طرف تمامي دوستاني كه در مسابقه شركت كرده اند، از آقا رضا مديريت محترم سايت سرمايه، جناب محسن، شركت ايماني و تمامي عزيزاني كه نوعي براي برگزاري مسابقه قبول زحمت كردند صميمانه سپاس گذارم.
از دوستان عزيزم كه در طول مسابقه بنده رو مورد لطف قرار دادن بي نهايت ممنونم.
يك تبريك ويژه هم خدمت جناب ضيايي كه تونستن در روزهاي پاياني لذت رقابت رو دو چندان كنن.

ارادتمند

albertini
February 8th, 2009, 00:12
یکی از نکات جالب توجه در نتایج این است که از روز دوم تا آخرین روز مسابقه، همواره میانگین Balance شرکت کنندگان بالاتر از میانگین Equity بوده است. همچنین با نزدیک شدن به پایان مسابقه، اختلاف میانگین Balance و میانگین Equity شرکت کنندگان افزایش داشته است.

از دوستان گرامی دعوت می کنم تحلیل و تفسیر خود از این موضوع را در ادامه این تاپیک مطرح کنند.

فکر کنم این موضوع طبیعی باشه.این نشون میده تریدرها پوزیشن های در سود را طبق روال عادی میبندند ولی پوزیشنهای منفی خودشون

رو به امید اینکه تبدیل به پوزیشنهای مثبت خواهند شد باز نگه میدارند.در واقع بعضی اوقات در ترید بجای اینکه سود کردن هدف و الویت ما

باشد ناخوداگاه تمایل به اثبات توانایی خودمون در پیش بینی بازار تبدیل به هدف اصلی میگردد که این میتواند خطرناک باشد.

Falconbird
February 8th, 2009, 00:13
سلام و عرض ادب خدمت همه


از الطاف همه دوستان خوب سایت سرمایه کمال امتنان را دارم . همانطور که پیشتر هم عرض کردم این 4 هفته برای من پر از اشتباهات بزرگ بود. از همه کسانی که در برگزاری چنین مسابقاتی همت گمارده و باعث ارتقاء تجربه در تریدرهای ایرانی میشوند سپاسگذارم.

در روز های آخر می دونستم که آقای Leprechaun که متاسفانه اسم شریفشون را نمی دانم مثل من روی طلا کار میکنند . جا داره بهشون تبریک بگم ، چون با اختلاف زیادی که من تا اول هفته ایجاد کرده بودم خیلی بسرعت خودشون را بالا کشیدن و حتی اگر دیروز با سود معاملات خود را روی 920 میبستند الان ایشان نفر اول بودند. من هم به شما تبریک میگم که انقدر طلا رو خوب تحلیل میکنید.

امید به اینکه روزی ما ایرانی ها در این زمینه هم توی دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم.

مخلص دوستان

Alifar
February 8th, 2009, 08:27
با سلام
خواستم از زحماتی که اقا رضا کشیدن تشکر کنم و به این بهانه علت افت خودمو در 4 روز اخر بگم
حقیقش روز 4 شنبه برام مشکلی پیش اومد که مجبور شدم شهر خودمو به مقصد شهری دیگر (مشکل بیمارستانی)ترک کنم
حتی نتونستم پوزیشن بازی که روی پوند/دلار داشتم رو ببندم فقط شبها میتونستم به چارت سرک بکشم حتی روز اخر اگه کامل پای چارت مینشستم جا برای لا اقل نفر سومی فراهم بود

اینبار قسمت ما نبود که اول بشیم
انشا اله سری بعد
در کل این اولین حسابی بود که پیش من 1ماه دووم اورد اونم با رشد 46درصدی که تو فرصتی دیگر به دلایل اون اشاره خواهم کرد (این مسابقه برای من که خیلی سازنده بود)
پ ن: به نفرات برتر هم تبریک میگم

blue_dream_1983
February 8th, 2009, 21:34
به نظرم هیچ دو نفری نمی تونند مثل هم کار نمی کنند. توی یه جزوه روانشناسی نوشته بود که هر وقت برای ترید احتیاج به نظر دیگران داشتی هنوز صلاحیت این کار رو پیدا نکردی ، چون حتمآ سیستم معاملاتی شما هنور دچار ضعف و ایراد است.
پس بهترین کار ، ادامه کسب تجربه و مطالعه بیشتر است. در ارتباط بودن با افراد ، نظراتشون و سیگنال ها باعث تداخل با نظرات شخصی میشه و درصد خطا رو بالا میبره.



احیانا اگر طلا اضافه آوردید این جملات رو هم طلا بگیرید.

iman
February 9th, 2009, 02:43
بنده هم به نفرات برتر تبریک میگم برای بنده هم افتخاری بود در اولین مسابقه ای که شرکت کردم تجارب ارزشمندی کسب کردم
با امید موفقیت برای همه بچه های سرمایه

fx.PARADISE
February 9th, 2009, 13:13
با سلام و تشکر از همه دوستان و دست اندر کاران این مسابقه

یک پیشنهاد دارم :

اگر دقت کرده باشید از رتبه 91 تا 180 دوستانی هستند که ثبت نام کرده بودند اما ظاهرا پوزیشنی نگرفته بودند. فکر می کنم برای نمایش بهتر رنکینگ مسابقات شرط گرفتن حداقلی از تعداد پوزیشن ( مثلا 5 پوزیشن تا 10 روز مانده به پایان مسابقه ) الزامی باشد تا دوستانی که اصلا پوزیشنی نمی گیرند از دور مسابقه فیلتر شوند.

خوشحال میشم سایر دوستان هم نظر خودشون را در این مورد ابراز نمایند.

این هم استیتمنت من : اگر گفتید مشکل کجاست؟

با تشکر

amin_ar
February 9th, 2009, 13:25
این هم استیتمنت من : اگر گفتید مشکل کجاست؟

با تشکر
...من فکر میکنم یه شبی بوده که یه پوزیشن باز کردید و حد ضرر هم نگذاشتید و با خیال راحت خوابیدید! بعد وقتی صبح بیدار شدی اینطوری شدید:eek:
بعد هم بیخیال ادامه مسابقه شدید

iman
February 10th, 2009, 06:09
بنده هم به نفرات برتر تبریک میگم برای بنده هم افتخاری بود در اولین مسابقه ای که شرکت کردم تجارب ارزشمندی کسب کردم
با امید موفقیت برای همه بچه های سرمایه
اینو یادم رفت

akhshik
February 10th, 2009, 17:31
با سلام

ضمن عرض تبريك به نفرات برتر اين مسابقه تشكر مي كنم از آقا رضا مديريت محترم سايت سرمايه و شركت محترم ايماني اسپانسر مسابقه و همه عزيزاني كه در برگزاري اين مسابقه زحمات فراوان كشيده اند.


با آرزوي موفقيت براي همه دوستان

eh$an
February 13th, 2009, 22:39
با سلام

بنده احسان پرتوی هستم و با وجود اینکه مدتهاست عضو سرمایه هستم اما بیشتر از مطالب دوستان استفاده کرده ام .

اولین پستم رو در این انجمن به خاطر شرکت در مسابقه زدم و پس از حدود یک ماه خوشحالم که به عنوان یکی از برندگان مسابقه این پست رو میزنم .

امروز که متوجه شدم تعداد افرادی که بهشون جایزه تعلق میگیره بیشتر شده و من هم جزو این افراد هستم لازم دونستم که از زحمات مدیریت محترم سایت( آقا رضا) و دوست خوبمون آقا محسن و همچنین اسپانسر محترم مسابقه و عزیزانی که زحمت این مسابقه رو کشیدند، تشکر کنم .

تا یک روز مونده به پایان مسابقه من در رتبه سوم بودم ، ولی در روز آخر با توجه به رقابتی که با mohammad211800 عزیز داشتم به رتبه چهارم منتقل شدم که جاداره به ایشون و دیگر برندگان مسابقه تبریک بگم .

در پایان، نمودار بالانس و جزئیات معاملاتم رو براتون میذارم .

شاد و پیروز باشید .

Sohrab_K
February 15th, 2009, 13:04
سهراب جان (sohrab_k) من هر وقت آیدی خودمو تو لیست نگاه می کنم چندمه آیدیه تو رو هم نگاه می کنم مثلا شما یه بار 4 رم یه بار 30 ام حالا هم 3 وم .:whoow: هستی ( فردا رو نمی دونما:blink:)
فکر کنم داری موج سواری می کنی بابا دست ما رو هم بگیر اون پایینا داریم دستو پا می زنیم:blink:
همین الان 4 پیپ معادل 4 $ گرفتم
ولی 1 پله سقوط کردم:blink:

سلام

ممنون از لطف شما .

شرمنده که دیر پاسخ میدم . طی این دو سه هفته اخیر درگیر بودم و امروز اومدم مطالب اخیر سایت رو بخونم .

با وجودی که به امضام ( برنده شدن در مسابقه ) اعتقاد قلبی داشتم ، متاسفانه به دلیل مشکلات شخصی که طی مسابقه برام پیش اومد از اواسط مسابقه دیگه نرسیدم خودم ترید کنم .


به هر حال قسمت نشد جزء بنده ها باشم .(به وقول شما گرفتار موجهای زندگی شدیم ! ;) ) الان هم که اومدم و دیدم تا نفر قبلی من جایزه گرفته و من موندم ، بیشتر دلم سوخت !

جا داره از مدیریت سایت و برگزار کنندگان مسابقه هم تشکر صمیمانه ای بکنم .

ارادتمند

[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])

omidchart
February 16th, 2009, 20:48
رتبه ششم در دور اول و رتبه پنجم در دور دوم.اینم استیمنت


[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])

Sohrab_K
February 20th, 2009, 23:11
آقا رضا

با سلام

ممکنه با توجه به اینکه تو شرایط شرکت در مسابقه اعلام استیتمنت برندگان پیشبینی و قبلا جزء شرایط شرکت در مسابقه به شرکت کنندگان اعلام شده بود ، استیمنت این عزیزان رو اینجا قرار بدید ؟

دیدن نحوه کار برنده ها همیشه آموزنده و لذت بخش هست .

ممنون

Reza
February 20th, 2009, 23:15
آقا رضا

با سلام

ممکنه با توجه به اینکه تو شرایط شرکت در مسابقه اعلام استیتمنت برندگان پیشبینی و قبلا جزء شرایط شرکت در مسابقه به شرکت کنندگان اعلام شده بود ، استیمنت این عزیزان رو اینجا قرار بدید ؟

دیدن نحوه کار برنده ها همیشه آموزنده و لذت بخش هست .

ممنون
با سلام

این پست (http://forum.sarmaye.com/showpost.php?p=283385&postcount=49) را ببینید.

Amirbahal2
February 24th, 2009, 00:39
سلام دوستان
مسابقه کی هست ؟ بگید بنده هم شرکت کنم ...

mercury
February 24th, 2009, 11:30
سلام دوستان
مسابقه کی هست ؟ بگید بنده هم شرکت کنم ...

امیر جان صحت خواب !
ایشالا دفعه بعد !

Amirbahal2
February 25th, 2009, 22:19
امیر جان صحت خواب !
ایشالا دفعه بعد !

چی کار کنیم دیگه :)

FXPERSIA
March 31st, 2009, 21:44
سلام دوستان

میخواستم بدونم به این زودیا مسابقه ای تو سایت هست یا نه باید منتظر بمونیم.

FXPERSIA
April 19th, 2009, 20:31
کسی نیست جواب ما رو بده؟ :rolleyes:

Reza
April 19th, 2009, 22:14
سلام دوستان

میخواستم بدونم به این زودیا مسابقه ای تو سایت هست یا نه باید منتظر بمونیم.
تلاش بر این است که در اردیبهشت ماه ثبت نام سومین دوره مسابقات را آغاز کنیم.

3der
May 18th, 2009, 12:35
با سلام

چند وقته این بخش مسابقات نظر منو به خودش جلب کرده ولی به دو دلیل از نوشتن مطلب خودداری می کردم

اول اینکه در تاپیک بغلی چند وقتی هست که دوستان در حال بحث در مورد مسائلی هستند که با خوب یا بدش کاری ندارم

دوم و مهمترین دلیل اینکه چیزی که می خوام بپرسم شامل خودم نمیشه که شاید طرح آن توسط من بی معنی باشه، ولی بهر حال مطلبم رو می پرسم تا یه وقت عقده ای نشم :rolleyes:

توضیح اینکه من قصد شرکت در هیچ مسابقه ای رو ندارم قبلا چند بار از جمله در مسابقه همین سایت شرکت کردم متوجه شدم که به قول معروف این کاره نیستم :)

و اما بعد .... آقا رضا اگر یادتون باشه زمانی که این بخش مسابقات رو افتتاح کردید قرار بر برگزاری مسابقات به طور "منظم" بود

حالا من کنجکاو شدم بدونم علت این تاخیر طولانی در برگزاری مسابقات چه می باشد؟

آیا شرکت ایمانی دیگه از آن حمایت نمی کند و کلا اسپانسر ندارید؟

خودتان دیگر مایل به برگزاری مسابقات نیستید ؟

یا دلیل دیگری دارد ؟

ممنون می شوم اگر به این کنجکاوی بنده پاسخ دهید

Reza
May 18th, 2009, 13:32
با سلام

چند وقته این بخش مسابقات نظر منو به خودش جلب کرده ولی به دو دلیل از نوشتن مطلب خودداری می کردم

اول اینکه در تاپیک بغلی چند وقتی هست که دوستان در حال بحث در مورد مسائلی هستند که با خوب یا بدش کاری ندارم

دوم و مهمترین دلیل اینکه چیزی که می خوام بپرسم شامل خودم نمیشه که شاید طرح آن توسط من بی معنی باشه، ولی بهر حال مطلبم رو می پرسم تا یه وقت عقده ای نشم :rolleyes:

توضیح اینکه من قصد شرکت در هیچ مسابقه ای رو ندارم قبلا چند بار از جمله در مسابقه همین سایت شرکت کردم متوجه شدم که به قول معروف این کاره نیستم :)

و اما بعد .... آقا رضا اگر یادتون باشه زمانی که این بخش مسابقات رو افتتاح کردید قرار بر برگزاری مسابقات به طور "منظم" بود

حالا من کنجکاو شدم بدونم علت این تاخیر طولانی در برگزاری مسابقات چه می باشد؟

آیا شرکت ایمانی دیگه از آن حمایت نمی کند و کلا اسپانسر ندارید؟

خودتان دیگر مایل به برگزاری مسابقات نیستید ؟

یا دلیل دیگری دارد ؟

ممنون می شوم اگر به این کنجکاوی بنده پاسخ دهید
با سلام

اگر بخواهم صادقانه جواب بدهم دلیل اصلی تاخیر در برگزاری مسابقات، مشغله زیاد، صرف زمان زیاد برای امور روزمره سایت و همچنین امروز و فردا کردن بوده است.

امیدوارم بزودی ثبت نام دور جدید مسابقات را آغاز کنیم.

BLACK_NINJA
May 18th, 2009, 13:40
سلام
اقا رضای عزیز
پیشنهاد میدهم کارهای مسابقه را به افرادی در همین سایت واگذار کنید.
و شما به عنوان ناظر فقط نظارت داشته باشید.و مدیریت کنید.
تیم اسپانسر و ایجاد اکانت
تیم داوری
تیم ثبت نام و اطلاعات
و .....
با تشکر

Ashkan1
May 31st, 2009, 18:34
سلام
اقا رضا عزیز منتظریم:)

FXPERSIA
May 31st, 2009, 18:43
سلام
اقا رضا عزیز منتظریم:)

منم همینطور..